Vegard_Haug Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 EA har sluppet den første informasjonen om Skate 2. Les mer Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Loven slår hardt ned på rullebrettkjøring, og blokader er satt opp på steder som tidligere var populære. Eg er i utgangspunktet ikkje så begeistra for dette. Eg frykter at dette skal bli eit irritasjonsmoment, og ikkje eit positivt tilskot til spelet. Men det er nok litt tidleg å dømme spelet alt no. Vi får truleg fleire detaljar relativt snart. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Faktisk enig i hva ttt sier, blokader er aldri kjekt:p Men får no se hvordan det går med videre utvikling. Jeg klarer liksom ikke forestille meg så mye bedre skatespill enn 1'eren, ettersom jeg har det, er 2'eren usikker i mitt hjem. Får vente og se på omtaler og ingameklipp. Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Er skeptisk til dette...noe av den fine følelsen i skate var å kunne dra hvor du vil og bare skate ned gaten. Veldig kos. Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hvis det blir mere sånne gule folk som kommer å buster deg med 50$, er jeg ganske så skeptisk jeg og. Hvis det i tilleg blir satt opp blokader, kan temperamanget mitt gå over styr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg