krimol Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 hei, jeg skal ha et telenor abonnement, menlurer på hva som er det beste? jeg bruker ca 350kr i månen på å ringe og sende sms. det meste går i ringing;) hadde vert flott om noen har et tips:) Lenke til kommentar
Roab Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 http://telenor.no/privat/mobil/abonnement/...rihet/index.jsp telenor frihet er ganske greit Lenke til kommentar
TKMag Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Skal du ha abbonement med eller uten telefon til nedsatt pris? Uten telefon så er Telenor FriHet, djuice zero, djuice friends og Telenor FriVenner de beste valgene. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Uten telefon så er Telenor FriHet, djuice zero, djuice friends og Telenor FriVenner de beste valgene. Og for ikke å glemme Telenor FriFiks. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Skal du ha abbonement med eller uten telefon til nedsatt pris? Uten telefon så er Telenor FriHet, djuice zero, djuice friends og Telenor FriVenner de beste valgene. Om det er de beste Uten telefon, hvem er best med telefon? Lenke til kommentar
rew123 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Skal du ha abbonement med eller uten telefon til nedsatt pris? Uten telefon så er Telenor FriHet, djuice zero, djuice friends og Telenor FriVenner de beste valgene. Om det er de beste Uten telefon, hvem er best med telefon? Superminutt er som oftest billigst, men litt dyre ringepriser til telefoner utenom telenor. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Superminutt gir forhandler 1100 i provisjon. Mens f.eks FriHet FriVenner gir 1400. Så vil ikke si det er et bedre abonnoment med telefon enn f.eks FriHet som også har rimligere minuttpris til andre nett. Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 ville sagt fri fiks, om du skal ha telefon er nok frihet valget evetuelt superminutt Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Med ditt forbruk ville jeg valgt FriHet u/telefon. Med telefon bør du oftest velge SuperMinutt for å få lavest mulig minste totalpris samtidig som du får et brukbart abonnement. Husk å endre etter bindingstiden på 12 mnd er over! Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Trenger ikke ringe mer enn en drøy time pr. månde til andre enn nett enn Telenor for at FriHet skal bli billigere enn Superminutt.. FriHet gir også bedre priser på Telefon enn det SuperMinutt gjør. Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Trenger ikke ringe mer enn en drøy time pr. månde til andre enn nett enn Telenor for at FriHet skal bli billigere enn Superminutt.. FriHet gir også bedre priser på Telefon enn det SuperMinutt gjør. Som et alternativ hvis du ikke skal ha en dyr tlf, gå får dJuice Zero. Da får du grei rabatt på telefon og en mnd-avgift på 99. Lenke til kommentar
HaraldCL Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Zero gir bare 300 spenn i provisjon, 375 hvis du regner med momsen. Det blir billigere å ta Frihet, da du får 1000 (1250 inkl moms) ekstra i avslag, kontra de 1200 du betaler ekstra. Hvis matten min er riktig, tilsvarer det en rente på ca. -7%, altså tjener du på det. Det var bare i juli i fjor at Zero var et greit alternativ ved mobilkjøp. Endret 26. mai 2008 av HaraldCL Lenke til kommentar
delfin Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Zero er helt meningsløst å binde opp. Du betaler 1200 i månedsavgift, og får sponset 375 kroner på telefon. Du taper altså 800 kroner på å binde deg opp. Frihet gjør det litt bedre, men Telenor gjør det ikke lett for forhandlere å argumentere for binding med det systemet de har nå... Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Zero er helt meningsløst å binde opp. Du betaler 1200 i månedsavgift, og får sponset 375 kroner på telefon. Du taper altså 800 kroner på å binde deg opp. Frihet gjør det litt bedre, men Telenor gjør det ikke lett for forhandlere å argumentere for binding med det systemet de har nå...Damn, sjekket det opp nå. Helt latterlig da... :-/Det burde da gitt minst 1000 kroner i subsiduering Lenke til kommentar
HaraldCL Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Er vel meningen at du skal selge på Nivå 2 telefoner primært. Hvilket betyr at alle får en 5310 eller W380. Det er i alle fall de som blir gunstigst, for da får man trukket fra en del mer. Lenke til kommentar
Thumose Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 I mange tilfelder så tjener du jo i lengden på å kjøpe en telefon med Zero fremfor frihet. Zero koster jo 1188 i året (ja minst 2376) Og Frihet koster jo 2388 (ja egentlig mist 3576) Altså 1200 kr mindre i mnd. Så vist en telefon med Zero koster mindre en 1200kr mer med Frihet så tjener du jo på det, vis du ser på det over 12 mnd.... Lenke til kommentar
HaraldCL Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Poenget er at en telefon med FriHet koster ca. 1250,- mindre enn en med Zero. I alle fall dersom forhandleren skal tjene det samme. Lenke til kommentar
Thumose Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Men ofte så er det jo best å kjøpe uten binding. F.eks ifølge telenor sin nettbutikk så kan du spare over 1500 kr på å kjøpe en telefon med Frifix fremfor Frihet, selv om du får telefonen for 1,- med Frihet. Vis jeg går ut fra en Sony Ericsson K810i Endret 26. mai 2008 av Thumose Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Henger meg på den. Kjøper alltid telefonene mine uten binding (og oftest telefoner som har blitt brukt typ 3 uker og ligger ute på finn.no/qxl.no(som jeg forresten og heldigvis har vært kjempefornøyd med)) Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Eller så er det en mulighet å kjøpe telefonen låst med binding og få koden å låse den opp med en gang. Ble billigere enn å kjøpe bare med FriFiks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå