Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fant ikke tilbudet på Komplett, men anbefaler at du også titter litt på Tech Multimimedia maskinene på http://www.officeshop.no .

Ved siden av bra maskiner, dog kanskje ikke billigst, har de en utrolig support!

Jupp. Prøver å finne en konfigurasjon som gir mest morro for pengene, gitt 10.000 NOK.

Tror følgende link leder til komplett-siden:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...44&GrpID=3&s=pl

Lenke til kommentar
Ja, det er absolutt et bra tillbud. Uten å ha sett på mange andre tillbud, tror jeg at jeg hadde kjøpt det(om jeg skulle ha pc nå) om jeg ikke ville bygd selv. For de som ikke fant det, her ligger den.

Etter flere laptop'er og mange år siden forrige PC tror jeg ikke jeg tørr å bygge selv, gitt... selv om det er fristende. Hva er egentlig det vanskeligste med selv-bygging ?

Lenke til kommentar

Vansklig å vanskelig. Viktigste er å ta seg tid, gjerne lese litt på forhånd, og lese gjennom manualene før du gjør ting. Og da spesielt hovedkortmanualen, da det er "hjertet" i systemet ditt. Fordelen med "bortelaget" er at du vet hvem du kan ringe til om det ikke funker. Før var det en del å tjene på å bygge selv, nå er det blitt mindre. I dag bygger man hovedsakelig pga at man da kan velge helt selv hva den skal inneholde, og pga det er jo gøy :wink:

Lenke til kommentar
Vansklig å vanskelig. Viktigste er å ta seg tid, gjerne lese litt på forhånd, og lese gjennom manualene før du gjør ting. Og da spesielt hovedkortmanualen, da det er "hjertet" i systemet ditt. Fordelen med "bortelaget" er at du vet hvem du kan ringe til om det ikke funker. Før var det en del å tjene på å bygge selv, nå er det blitt mindre. I dag bygger man hovedsakelig pga at man da kan velge helt selv hva den skal inneholde, og pga det er jo gøy :wink:

hmm... ja... er en erfaren lego-bygger så at slike ting er artig, det er helt sikkert. Tror likevel jeg skal satse på en ferdigbygget plattform og heller oppgradere etterhvert. Utrolig viktig at jeg får meg en spill-maskin nå, som klarer mer enn CIV3 :lol:

Lenke til kommentar
Er absolutt et bra valg ikke så mange forandringer fra Januar tilbudet men.

Du kan jo se litt på pcutstyr sitt tilbud oxo de lå rett i helene på komplett denne måneden :woot:

Ja, har lurt litt på deres tilbud også. Største forskjellen (for meg) ser ut til å være at komplett leverer med programpakka Works mens pcutstyr ikke gjør det.

Utstyrsmessig og funksjonalitet ser vel rimelig like ut for de to kampanje-tilbudene, eller ??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...