johan1 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) hva er normal skuddstyrke for en 9-10-11 og 12 åring? og hvor hardt sjøt dere når dere var så gamle? Endret 22. mai 2008 av johan1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) [*****--------------------------] Ca så hardt. I dag er jeg mer sånn: [**************--------------] men så er farten blitt motsatt. Mye opp i opp kan du si. (Antar 50-70km/t er et greit mål?) Endret 22. mai 2008 av Sovehest Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 [*****--------------------------] Ca så hardt. I dag er jeg mer sånn: [**************--------------] men så er farten blitt motsatt. Mye opp i opp kan du si. (Antar 50-70km/t er et greit mål?) jeg trenger oversikt over hva som er normalt for 9-10-11- og 12 åringer for jeg skjekka bare en gang når jeg var 9 år og da fikk jeg 55km t er det normalt for 9-åringer? Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) [*****--------------------------] Ca så hardt. I dag er jeg mer sånn: [**************--------------] men så er farten blitt motsatt. Mye opp i opp kan du si. (Antar 50-70km/t er et greit mål?) jeg trenger oversikt over hva som er normalt for 9-10-11- og 12 åringer for jeg skjekka bare en gang når jeg var 9 år og da fikk jeg 55km t er det normalt for 9-åringer? Det er helt umulig å si hva som er normalt, alle er forskjellig, skyter forskjellig og har forskjellig kraft i skuddet. Uansett det er bare å trene og ikke bry seg om hvor hardt andre skyter det som teller er ikke alltid krafta, men presisjonen. Bare å tren!! Endret 22. mai 2008 av DMATHISEN Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 [*****--------------------------] Ca så hardt. I dag er jeg mer sånn: [**************--------------] men så er farten blitt motsatt. Mye opp i opp kan du si. (Antar 50-70km/t er et greit mål?) jeg trenger oversikt over hva som er normalt for 9-10-11- og 12 åringer for jeg skjekka bare en gang når jeg var 9 år og da fikk jeg 55km t er det normalt for 9-åringer? Det er helt umulig å si hva som er normalt, alle er forskjellig, skyter forskjellig og har forskjellig kraft i skuddet. Uansett det er bare å trene og ikke bry seg om hvor hardt andre skyter det som teller er ikke alltid krafta, men presisjonen. Bare å tren!! er det mye for en 9-åring å ha 55km t Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 [*****--------------------------] Ca så hardt. I dag er jeg mer sånn: [**************--------------] men så er farten blitt motsatt. Mye opp i opp kan du si. (Antar 50-70km/t er et greit mål?) jeg trenger oversikt over hva som er normalt for 9-10-11- og 12 åringer for jeg skjekka bare en gang når jeg var 9 år og da fikk jeg 55km t er det normalt for 9-åringer? Det er helt umulig å si hva som er normalt, alle er forskjellig, skyter forskjellig og har forskjellig kraft i skuddet. Uansett det er bare å trene og ikke bry seg om hvor hardt andre skyter det som teller er ikke alltid krafta, men presisjonen. Bare å tren!! er det mye for en 9-åring å ha 55km t Fært og opptatt du er av hvordan du kan skyte hardere og hvor hardt andre skyter. Tren på teknikk, du blir ikke hentet til Real Madrid fordi du skyter hardt... Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 [*****--------------------------] Ca så hardt. I dag er jeg mer sånn: [**************--------------] men så er farten blitt motsatt. Mye opp i opp kan du si. (Antar 50-70km/t er et greit mål?) jeg trenger oversikt over hva som er normalt for 9-10-11- og 12 åringer for jeg skjekka bare en gang når jeg var 9 år og da fikk jeg 55km t er det normalt for 9-åringer? Det er helt umulig å si hva som er normalt, alle er forskjellig, skyter forskjellig og har forskjellig kraft i skuddet. Uansett det er bare å trene og ikke bry seg om hvor hardt andre skyter det som teller er ikke alltid krafta, men presisjonen. Bare å tren!! er det mye for en 9-åring å ha 55km t Fært og opptatt du er av hvordan du kan skyte hardere og hvor hardt andre skyter. Tren på teknikk, du blir ikke hentet til Real Madrid fordi du skyter hardt... jeg er nyskjerrig? Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Mange unyttige siteringer, ikke noen spesielt jeg sikter til men generelt. Men jeg er ikke moderator Det er ikke noen måte å skyte hardere på enn å øve mye. Selv skjøt jeg svakt som faen da jeg var 9-10 år og gjorde det helt fram til for litt over et år siden. Da begynte jeg på fotball og det året gikk stort sett med på å lære å skyte hardere og nå skyter jeg nogenlunde hardt. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg antar du sikter til mitt innlegg bolla Jeg svarte bare i stil til spørsmålet og emnetittelen.. Alltid en fordel å kunne dra av litt når man først skal skyte. 50km/t for en 9-åring høres helt greit ut for min del. Det vil uansett bli ganske mye bedre av trening på skuddteknikk og ikke minst av at kroppen vokser.. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Greit nok at du er nysgjerrig, men skuddstyrke har ikke en dritt å si på din alder (hvor gammel er du?) 50 km/t virker greit når du er 9 år uten at det betyr noe som helst.. Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Greit nok at du er nysgjerrig, men skuddstyrke har ikke en dritt å si på din alder (hvor gammel er du?)50 km/t virker greit når du er 9 år uten at det betyr noe som helst.. 12. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Da er du like gammel som det jeg var da jeg for alvor begynte å trene skuddstyrke for halvannet år siden. Jeg vet ikke hvor hardt jeg skyter, men hardt nok for der jeg spiller og alder. Bare tren som et helvete så kommer styrken etterhvert. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Greit nok at du er nysgjerrig, men skuddstyrke har ikke en dritt å si på din alder (hvor gammel er du?)50 km/t virker greit når du er 9 år uten at det betyr noe som helst.. 12. Har du plutselig blitt 3 år yngre? I en PM du sendte skrev du at du er 15 år. Men, du skriver jo som en 12-åring, så jeg antar dette stemmer bedre. Oppførselen er vel også ganske lik Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Bare å sette den i krysset det, så trenger du ikke skyte så hardt Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Greit nok at du er nysgjerrig, men skuddstyrke har ikke en dritt å si på din alder (hvor gammel er du?)50 km/t virker greit når du er 9 år uten at det betyr noe som helst.. 12. Har du plutselig blitt 3 år yngre? I en PM du sendte skrev du at du er 15 år. Men, du skriver jo som en 12-åring, så jeg antar dette stemmer bedre. Oppførselen er vel også ganske lik jeg var redd for å bli kasta ut herfra Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Bare tenk over hva du gjør her inne du så går det nok fint Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Finnes det noen aldersgrense? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Finnes det noen aldersgrense? Bare i betting-delen av det jeg har sett så langt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå