Konamixx Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Bestilte meg et GF 9800 GTX her omdagen og lurer rett og slett på om min Mist 500W strømforsyning klarer drive dette? Tenkte ikke på det i det hele tatt og bestilte kortet siden det var super tirsdag på Netshop. Isåfall vil det være "farlig" for noen komponenter å prøve? I tilfelle det går raka vegen dit det er meget varmt? Lenke til kommentar
eXclusive1337 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 tror det skal holde ja... overdrevet om hvor mye watt som går i PC, trur jeg... men hør på hva noen andre har å si, for jeg er ikke helt sikker... har sjøl silwerpower 600w og et 8800GTS kort som kjøres sammen med en Q6600 @ 3,15GHz, og det går driit bra... har tenkt på noen radeon kort, de kommende 4*** serien... Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Så lenge de fleste kondensatorene i Mist´en din fungerer vil det nok gå bra. De har det med å svikte med tiden. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Ok. Takker for svar. Er det noen fare for at komponenter tar kveld hvis det blir for lite watt? eller er det bare å oppgradere PSU så er de igang igjen? Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Den holder nok, uansett så er det 5 års garanti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå