mghogli Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Heisann godtfolk! Jeg trenger hjelp med å få skjult alle skrivebordsikonene mine da jeg har lastet ned "Stardock", og ønsker å ha et mest mulig clean skrivebord. Dette trodde jeg jo var plankekjøring ved å høyreklikke og velge "show desktop icons". Men der tok jeg feil gitt! Jeg MANGLER det valget rett og slett. Noen som har noen fikse tips om hvordan man får fram det valget? Kjører Windows Xp prof. SP3 Edit: Kanskje det gjelder noe Active desktop greier, men jeg har ikke det valget heller gitt... har nettopp reinstallert Windows så er neppe noe der.. tips anyone? Endret 22. mai 2008 av mghogli Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Det var da merkelig, den ligger under "ordne ikoner etter" når du høyreklikker. Eventuelt kan du jo høyreklikke og velge egenskaper, under tabben "skrivebord" velger du "tilpass skrivebord" og huker vekk ikonene derifra. Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Ja det er veldig rart, men det er ikke bare Min datamaskin og Papirkurv ikonene jeg vil fjerne.. det er ALLE (uten å slette dem) Jeg kunne tatt et screenshot, men nå har remotetilkoblinga mi klikka >< Får poste når jeg kommer hjem... Edit: Jeg vet ikke hvorfor, men det viser seg at valgene jeg var ute etter ikke syntes når jeg fjernstyrte via LogMeIn. Sært.. men sant.. case closed Endret 22. mai 2008 av mghogli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå