Vegard_Haug Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Det første stadiet. Se videoen Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 hAr de enda ikke kommet med noe lanserings data? Begynner å bli utolmodig. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 SÅ lenge til!?! Var nesten bedre at jeg ikke viste og bli heller overrasket. :!: Takk foresten. Lenke til kommentar
Nikkopikko Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Snart er sommeren her. Tiden kommer til å fyke. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Det kommer jo en creature editor ut i juli så vi kan bryne oss på mens vi venter Lenke til kommentar
Jahve Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Creature creator kommer i JUNI. 17. for å være nøyaktig. Lenke til kommentar
Nikkopikko Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Du kan importere dyerene du lager i den til spillet som kommer i september har jeg hørt. Tror jeg kommer til og gjøre det. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Kjenner noen om det er video eller skriv om hvordan online/multiplayer delen vil være? Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Kjenner noen om det er video eller skriv om hvordan online/multiplayer delen vil være? Tror ikke det blir noen multiplayer Kilde Endret 26. mai 2008 av Hvo91 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Sikker? I et video interview husket jeg han sa "you can visit other players planets" en god stund tilbake.... Mulig de venter med multiplayer/online til ekpansion pakken? Som Black and White gjorde.... EDIT: pokker og.... Is Spore multiplayer? An MMORPG? The short answer: No. Will Wright describes Spore's on-line feature as Asyncronous Sharing. Spore is unique in that while it has multiplayer elements involved there will be no direct live contact with other players. Players' created content gets saved to a master server and will be downloaded by the client-software of other players. In this way, a player will interact with the content created by another player in a non-intrusive manner. Endret 26. mai 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg