JFM Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hei. Går VG1 bygg- og anleggsteknikk. La oss si at jeg fikk en 4-er i engelsk før jul. Skal jeg ha varsel dersom jeg holder på å få 3 nå? Er det forsent nå? Er jo bare 4(?) uker igjen. Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Tror du bare skal ha varsel om du holder på og stryke. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Tror du bare skal ha varsel om du holder på og stryke. Skal man ha brev om man holder på å stryke i et fag? Jeg strøyk i tysk 1. termin, men fikk ikke noe brev om det. Lenke til kommentar
iStian Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Du skal bare ha brev hvis det er fare for at du går ned i orden/oppførsel. Nye regler :/ Lenke til kommentar
Justtried Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Du får varsel i faget om du står i fare for ikke å få vurdert din kompetanse innenfor faget. Dette grunnes at du har vært på for få prøver, ikke levert innleveringer, vært i for få timer e.l. Har hørt noe om at Kunnskapsløftet har nye retningslinjer, men det er det som gjelder for meg hvertfall (R94). Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Du skal bare ha brev hvis det er fare for at du går ned i orden/oppførsel. Nye regler :/ Det stemmer bra. Den eneste feilen med det systemet er at de ikke sender brevet før du faktisk har gått ned i oppførselskarakter Håpløst... Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 i kunnskapsløftet får man ikke varsel om man ligger ann til å stryke i et fag kun i orden og oppførsel. så vis jeg f.eks fikk 2 til jul og nå ligger ann til 1 så hadde jeg ikke fått noe brev. håper dette avklarer det hele Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå