Gå til innhold

Asus pakker inn kjøleren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes kjølerene fra Asus ser skamharry ut, men de er vel beregnet på fjortiser eller?

Evt. beregnet på voksne som hverken har vindu eller horelys i kabinettet. :p

 

 

Ahhaha XD

 

Koslig med litt "lys-stemning" i kabbissen da:D Men jeg foretrekker heller ekstremkjølere enn sånne walla kjølere.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er foruroligende at det eneste vi ser av tester/produktrapporter på hw.no er disse asus-kjølerne og en skokk av OCZ-produkter?

 

tør noen si "kjøpt & betalt"!? jeg gjør.

 

ingen skal forsåvidt bankes for det, det må jo først være slik at folk i det hele tatt skal gidde å sende inn et produkt/pressemelding til redaksjonen for anmeldelse/publisering, men det var nå som bare.

Lenke til kommentar
Jeg synes det er foruroligende at det eneste vi ser av tester/produktrapporter på hw.no er disse asus-kjølerne og en skokk av OCZ-produkter?

 

tør noen si "kjøpt & betalt"!? jeg gjør.

 

ingen skal forsåvidt bankes for det, det må jo først være slik at folk i det hele tatt skal gidde å sende inn et produkt/pressemelding til redaksjonen for anmeldelse/publisering, men det var nå som bare.

 

Kjøpt og betalt? Den har vi hørt før gitt.

 

28 testprodukter i april og mai, 2 av dem er Asus-kjølere og 1 av dem er fra OCZ. Det er vel ikke så ille? Da er det fremdeles 25 andre testprodukter. Skal vi la være å skrive om en kjølernyhet bare fordi vi tilfeldigvis nettopp har testet et par andre kjølere fra samme produsent? Svaret er selvføgelig nei.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

"Asus prøver med ny vri"? Jeg bruker Asus Arctic Square og den ser jo nesten helt lik ut med 92mm vifte i midten og lokk på toppen.

 

artic-square.jpg

Lenke til kommentar
Svær sak, men er den bedre enn noctua og thermaltaken?

 

tviiiiler, pga ikke noe måøer seg med noctua innen støy/kjøle evne, og ikke noe måler seg med thermaltake på rein ytelse.

 

Asus har bra hovedkort, hoho, foxconn og dfi sier jeg bare, da finner du ut hvor lite bra asus egentlig er, de er ikke noe spesielt mye bedre enn andre.

 

har hatt de fleste merker.

 

skal du ikke klokke mye, kjøp msi eller noe, de sluker minst strøm av alle, og funker helt fitn i systemene jeg har fixa, dfi og foxconn clocker som noen guder og har mange instillinger.

 

 

veit ikke koffor det er så stor hype over asus, alt jeg har hatt fra dem har blitt ødelagt, laptopper, hovedkort, skjerm, eneste som holder er faktisk ene banneren jeg fikk fra dem :p

 

sikkert noen som har hatt gode opplevelser, men så mye jeg har hatt kan ikke jeg si noe annet, jeg skal ikke kjøpe noe mer av dem, eller gigabyte.

Endret av iLoVecF
Lenke til kommentar

Nå har vel Foxconn strengt tatt bare ett kort som virkelig er bra , nemlig MARS, og DFI? Når vi snakker om opphypa kort... hallo.. DFI har laget mye bra de, men ikke alt - sånn er det med alle merker. Ingen er perfekte.

 

Men tilbake til tema - Asus har enda til gode å lage en virkelig god kjøler, men vi får se.

Endret av PerUlv2
Lenke til kommentar
Nå har vel Foxconn strengt tatt bare ett kort som virkelig er bra , nemlig MARS, og DFI? Når vi snakker om opphypa kort... hallo.. DFI har laget mye bra de, men ikke alt - sånn er det med alle merker. Ingen er perfekte.

 

Men tilbake til tema - Asus har enda til gode å lage en virkelig god kjøler, men vi får se.

 

 

hehe ja, DFI har hele NF4 serien, og nesten alt de har funker ganske bra, de har dårlig minne support, og er ikke noob vennelige, derfor de ikke er så store, sant at ikke alle produktene dems funker helt bra, men ifølge hva jeg ser av benches, og min erfaring, funker som regel alle DFI korta bedre enn asus sine, foxconn har black ops da!.

 

det kortet hipro5 bruker ;) ganske snaxy kort og.

 

Gigabyte kortet mitt booter ikke med endra multiplier, kan endre så gå inn i bios endre save/exit funker fint, 800 mhz clock, heelt fint, poweroff så på igjenn, neida, selv om jeg senker multi også( black phenom)

 

og anbefaler egentlig bare noctua og thermaltake til motsatt er bevist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...