Gå til innhold

DVI-D til HDMI .. Adapter \ kabel.

Anbefalte innlegg

Heisann. Nå er jeg på jakt etter en ok prisa adapter. DVI-D til HDMI. Jeg må ha en adapter der hdmi er hun, siden jeg har en vanlig hdmi kabel som er han-han (?) . og en der DVI-D er han (?) , skal i grafikk kortet mitt.

Har funnet noe på biltema. Men jeg er så usikker på om det er han\hun eller hun\han jeg trenger.. Og om adapterne er hdmi-hun eller hdmi-han.. for på bildet ser det ut som hanner begge 2.. kan vise dere link.

Biltema . DVI-D han til HDMI hun Er super usikker , selvom det står at han-hun , for begge ser jo ut som han - han.. men for og slukke all usikkerhet hos dere så kan jeg vise dere hvordan adapter jeg mener jeg trenger! En slik trenger jeg?

Jeg skal ha DVI-D i skjermkortet. Og en HDMI kabel i adapteren til HD-TV. Og jeg får ikke noe av dette til og stemme,mye rot.. og om dere ikke skjønner denne tråden. Skjønner jeg dere godt! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, om jeg har tolket det hele korrekt så er du ute etter en samme type tilkobling som følger med ATi skjermkortene i HD serien (I allefall 38xx har den).

Personlig har jeg 2 stykker nå siden jeg har kjøpt to, så jeg kan ta bilder av dem om du vil ha ekstra detaljer.

Tror du får de i kabel form også men jeg har ikke tittet, ellers virker det som Biltema adapteren er feil.

Men ville sett den i den virkelige verdenen for å si det helt sikkert om den er korrekt, men etter tegningen ser den veldig feil ut.

Lenke til kommentar
Joda, om jeg har tolket det hele korrekt så er du ute etter en samme type tilkobling som følger med ATi skjermkortene i HD serien (I allefall 38xx har den).

Personlig har jeg 2 stykker nå siden jeg har kjøpt to, så jeg kan ta bilder av dem om du vil ha ekstra detaljer.

Tror du får de i kabel form også men jeg har ikke tittet, ellers virker det som Biltema adapteren er feil.

Men ville sett den i den virkelige verdenen for å si det helt sikkert om den er korrekt, men etter tegningen ser den veldig feil ut.

Stemmer det , tenker på slike som følger med 38xx serien. Hvor får man kjøpt slike ? Kontaktet biltema men dem sendte ikke pr. post. noe som virket rart. Komplett må vel ha slike adaptere?

Edit: En rask titt på komplett bekreftet dette. se url

Hdmi - dvi adapter. Her er DVI-han og HDMI-hun , og det er en slik jeg må ha.. stemmer ? Og er ikke denne akkurat samme, siden første adapter ikke er på lager , kan jeg bare bestille denne? Adapter 2 Samme greia?

Edit: Kan jo også vise til hdmi - dvi kabel hdmi dvi kabel .. hadde dette vært en bedre løsning?

Biltema hadde også en hdmi splitter. 2-1 split. det er kjekt,men kvalitet på bildet med splitter , er det bra?

Og hva er minste sum man må handle for hos komplett? :)

Endret av MrGn0Mefunc1030FAN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...