emilkje Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hei! Jeg ser at dette er en eldre tråd, men tenkte å gi mitt bidrag med footage hvis noen er interessert i dette kameraet, men ønsker å se mere materiale. Dette er en highspeed film der jeg har brukt 30-300 fps switch. http://www.youtube.com/watch?v=hH9wW2K3opE...re=channel_page Og her er et bilde jeg tok under samme session. Her har jeg tatt 60 bilder over 2 sekunder, og deretter valgte jeg ut det bildet som ble tøffest. Det er utrolig enkelt å knipse det eksakte øyeblikket når kameraet tar opptil 60 bilder i sekundet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 I slutten på filmen, var det 600 eller 1200 FPS? Har dette kameraet sjølv og videofunksjonen er genial. Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Heihei Det er 1200 fps på den siste flip'n ja =) har skalert den opp littegran så den ble litt større, dog litt dårligere kvalitet. Jeg har ikke helt oversikt over hvilkde codec jeg skal bruke for eksportering til youtube. Har du noen tips til en youtube n00b? Har lagt ut en ny video nå med litt flammer og vann og sånt ^^ Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Har ikkje peiling, eg berre klipper filmen i Quicktime og laster den opp til Youtube med Youtube Uploader som fulgte med kameraet. Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Ja riktig. Har ikke testet software som fulgte med kameraet enda, men har ikke tid til det akkurat nå.. skal til militæret i morgen tidlig Skal ta med meg kameraet, så kommer jeg til å poste en video her etterhvert som vi har vært på skytebana og sånne ting! Det skal bli fett å fange i "Slo Mo" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hvor godt fornøyd er dere som har dette kameraet? Vurderer å kjøpe det siden jeg har mulighet til å få det for 3500 kr (demobrukt) hos en lokal fotosjappe. Føler dere kameraet som veldig stort? Blir stilbildene gode i forhold til andre ultrazoom kamera som f.eks. pana fz28 eller ev. fz18? (disse er godt over 1000 lappen billigere). Er det ett vanskelig kamera å lære seg? Så i omtalen at det var litt anti-brukervenlig. Lenke til kommentar
zup Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Noen som vet om et nyere type med bedre spesifikasjoner med høyhastighets video enn exilim ex-f1? Lenke til kommentar
zup Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 http://www.casio.com/products/Cameras/EXILIM_High-Speed/EX-FH25/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg