Lars J Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hvor kan jeg finne tak i billigst mulig takvinge til slik bil ? (Gjerne brukt så lenge det ser helt ut.) -Lars Lenke til kommentar
citronen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Biltema har noen som er så råe at du kan fly! Lenke til kommentar
Lars J Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Haha fly faktisk Men takk, skal sjekke Lenke til kommentar
citronen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Helt seriøst. Kjøper du noe sånt fra biltema kommer du til å bli mobba. Da kan du lage din egen av treplanker og glassfiber. Ingenting slår et velletablert rånermiljø, hvor ideer og kunnskap utveksles for alles beste. Lenke til kommentar
Lars J Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Høm.. jeg er ikke noe råner ,men det pynter opp selvom man ikke har noe sota ruter osv. Om du ikke klarer og svare seriøst bør du heller droppe det. -Lars Lenke til kommentar
citronen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Min uttalese om biltema-vinger var en eneste stor spøk. Hvis du ikke vil ha noe med "overstying" å gjøre, vil jeg råde deg å til å ta en kikk på ebay. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 De biltema-vingene er vel faktisk ikke lovlige for bruk i trafikken, står det i katalogen og på nettsida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå