Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Beste møteplassen på nett?

Anbefalte innlegg

Det raste inn med mail da jeg var på Nettby. Fra folk i alle aldre.

er ikke Nettby et søppelsted på samme høyde som Blink i sin tid var?

Neh.. Nettby er nemlig en Nett-by. Betydelig mye vennligere og mer aktivt. så langt den beste tjenesten jeg har prøvd av sosiale samfunn. Men siden min policy er å aldri venne tilbake til et nettsamfunn jeg har forlatt så vet jeg ikke noe om Nettby siste 18 måneder.

Fikk inntrykk av at likte Nettby, så hvorfor forlot du det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk inntrykk av at likte Nettby, så hvorfor forlot du det?

En vender aldri tilbake til åstedet for forbrytelsen, for å si det litt kryptisk... mao, ikke Nettby i seg selv det var noe feil med.

sukker.no funker sikkert, men det er bare synd at man må betale over 100 kroner for å sende meldinger, chatte, se fotoalbum og se profilteksten til folka :/ men eller woho

Enig! Og uansett så er sukker.no det som har funket minst (det vil si overhodet ikke!) for min del.

Lenke til kommentar
Hei!

Etter at kona og jeg ble separert har jeg vurdert muligheten for å søke lykken på nettet. Hvilket nettsted ville dere anbefale?

Jeg kjenner til sukker.no m.m. men vet ikke hvilke som er best! Ønsker tips om steder hvor de fleste søker seriøse forhold og ikke primært flørting...

:love:

jeg for min del er skeptisk til å drive sjekking på nettet. du aner strengt tatt ikke hvem du har med å gjøre. en jente jeg kjente skulle treffe en type hu møtte over nettet og der endte det stygt for å si det sånn for den typa var ikke snill.

nett-sjekking er etter min mening kun når det er fullstendig nød og alt håp i den fysiske verden har svinnet hen.

nettby.no skal vist være brukbar etter hva jeg har hørt av rykter.

det beste er å bare være ute blant folk på byen enten du skal bare gå deg en tur eller om du skal ha en natt på byen.

Lenke til kommentar
skal du dra frem slike historierkan du dra frem alle de historiene som ender med daterape, overfall/voldtekt på byen osv.

men du skjønte hva jeg mente?

det er lov å være skeptisk til sjekking på nettet.

selvsagt så skjer det mye dritt på byen også,men der er det i det minste en fysisk person du kan dømme utifra, som du ser med egne øyne.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...