Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Beste møteplassen på nett?


Anbefalte innlegg

Hei!

Etter at kona og jeg ble separert har jeg vurdert muligheten for å søke lykken på nettet. Hvilket nettsted ville dere anbefale?

Jeg kjenner til sukker.no m.m. men vet ikke hvilke som er best! Ønsker tips om steder hvor de fleste søker seriøse forhold og ikke primært flørting...

:love:

Endret av insolvent
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er masse folk på Nettby.no

 

Det var artig da jeg ble med der, for litt over ett år siden. Men nå er siden oversvømt av fjortisser, som umulig kan ha hatt en eneste norsktime i hele sitt liv. Men om man klarer å se forbi alt fjortiss-pjattet, så er nettby verdt et forsøk.

Lenke til kommentar
Hei!

Etter at kona og jeg ble separert har jeg vurdert muligheten for å søke lykken på nettet. Hvilket nettsted ville dere anbefale?

Er det ikke digg å være litt alene da? Endelig slipper man kjærringmas. Ahhh! Skal du på død å liv sjekke opp nye damer, anbefaler jeg deg heller å gå ut. Sitte foran datamaskinen og ikke vite om du egentlig snakke med en mann på 50, eller en seriemorder på 30! Kom deg ut!

Lenke til kommentar
Hei!

Etter at kona og jeg ble separert har jeg vurdert muligheten for å søke lykken på nettet. Hvilket nettsted ville dere anbefale?

Er det ikke digg å være litt alene da? Endelig slipper man kjærringmas. Ahhh! Skal du på død å liv sjekke opp nye damer, anbefaler jeg deg heller å gå ut. Sitte foran datamaskinen og ikke vite om du egentlig snakke med en mann på 50, eller en seriemorder på 30! Kom deg ut!

 

He, he! Det er sant! Jeg tenkte sånn med en gang, og det er nok det beste....

Allikevel er det ikke lett å la være å titte!

:D

Lenke til kommentar
Man vet jo strengt tatt ikke hvem man egentlig har med å gjøre? Bedre å sjekke ute, men det er min mening!

Det finner man ut av. Og ærlig talt tror jeg ikke så alt for mange er interessert i å kødde med folk og gi seg ut for å være noen andre enn de er, særlig ikke når det gjelder en voksen mann, og ikke en 14 år gammel jente, liksom.

Men for all del. Hver har sin mening. ^^

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Det raste inn med mail da jeg var på Nettby. Fra folk i alle aldre.

 

er ikke Nettby et søppelsted på samme høyde som Blink i sin tid var?

Neh.. Nettby er nemlig en Nett-by. Betydelig mye vennligere og mer aktivt. så langt den beste tjenesten jeg har prøvd av sosiale samfunn. Men siden min policy er å aldri venne tilbake til et nettsamfunn jeg har forlatt så vet jeg ikke noe om Nettby siste 18 måneder.

 

Ellers så var Spray tidenes horehus, Blink latterlig kaotisk, Okurt forlatt og Sukker er skremmende lite lagt til rette for å være sosial...

Lenke til kommentar
Neh.. Nettby er nemlig en Nett-by. Betydelig mye vennligere og mer aktivt. så langt den beste tjenesten jeg har prøvd av sosiale samfunn. Men siden min policy er å aldri venne tilbake til et nettsamfunn jeg har forlatt så vet jeg ikke noe om Nettby siste 18 måneder.

 

Ellers så var Spray tidenes horehus, Blink latterlig kaotisk, Okurt forlatt og Sukker er skremmende lite lagt til rette for å være sosial...

 

nettop. jeg har aldrihatt inntrykk av at det har vært noe annet enn et sosialt samfunn. (aldri vært der og skal aldri dit heller). Du kan forresten føre opp Blink under horehus-kategorien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...