Gå til innhold

Jeg sliter med en krypterings feil.

Anbefalte innlegg

Vet ikke hva jeg har gjort, men tydeligvis noe da.

Når jeg går inn på denne siden(www.footballunlimited.net),så kommer jeg ikke inn.

Gikk inn på sideinformasjon på "verktøy" for å se feilen og da kommer dette opp:

KLIKK FOR STØRRE BILDE:

wtfkw0.th.jpg

Håper på svar :ermm:

Endret av Joaquin89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok ingen krypteringsfeil som hindrer deg i å åpne siden. Jeg ser det samme via verktøy/Sikkerhet som deg, og får normal visning på nettsiden med FF.

Prøvd Opera eller IE7?

Endret av Zink
Lenke til kommentar
Det er nok ingen krypteringsfeil som hindrer deg i å åpne siden. Jeg ser det samme via verktøy/Sikkerhet som deg, og får normal visning på nettsiden med FF.

Prøvd Opera eller IE7?

Ja har det, fungerer ikke.

Virus maybe? jeg vet ikke, har lite peiling på det som foregår inni pc, kan bare redigeringsprogram som video og foto.

Lenke til kommentar

Prøvd Opera eller IE7?

Ja har det, fungerer ikke.

Virus maybe? jeg vet ikke, har lite peiling på det som foregår inni pc, kan bare redigeringsprogram som video og foto.

Tviler på virus - da ville nok maskina di blitt ganske umulig å bruke, og du ville ha helt andre meldinger å vise til. Heller malware,spyware o.l.

Men mulig du har for høy sikkerhet, f.eks. flere brannmurer som kjører samme oppgave. Kun antivirusen bør ha den jobben.

Alternativt sjekk Verktøy/innstillinger i FireFox (...og IE7), ikke blokker sprettoppvinduer, tillat Javascript og Java, tillat informasjonskapsler. Senk sikkerheten også i IE7 på samme måte.

EDIT: Her er det en som har lignende problem som deg.

Endret av Zink
Lenke til kommentar

Last ned Combofix

1. lukk alle åpne vinduer

2. bekrefte yes til installasjon og oppstart

3. slipp musa noen minutter til programmet er ferdig

Da er den jobben gjort, og lagres før du laster combofix.txt fila opp hit.

Under skriveruta til forumet her står "velg en fil" "bla igjennom" "Last opp" osv. :) Da kan vi se hva det er som feiler.

EDIT: Underveis, mens programmet kjører, vil det lage et system gjenopprettingspunkt. Velg OK (eller yes, husker ikke...) Etter at programmet har gjort sitt, kan det enkelt avinnstalleres.

Endret av Zink
Lenke til kommentar
ComboFix.txt

Hva skjer nå?

Oops, beklager at dette tar tid. Jeg tok kontakt med et annet medlem her, som har mye erfaring og kan tolke disse loggene, fordi jeg kan dem ikke. Men jeg har ikke fått svar enda, og ser at du sliter fremdeles dessverre.

OK, hvis forumet ikke kommer til deg, gå til forumet og bruk det :thumbup: Lag en ny tråd eller meld deg på i en som behandler samme tema, f.eks. den jeg linket til i post #4. Der går de grundig og seriøst til verks. Er slik et forum er ment å fungere også da, når det drøyer med løsningen :)

Men krypteringsfeil blir altså feil emnetittel... :) Problemet passer nok bedre under "Antivirusprogrammer og datasikkerhet", fordi det ser ut som du har noe grums og må rydde i registeret.

Lenke til kommentar
Men det er altså den eneste siden jeg ikke kommer inn på.

Ah, min feil... trodde det var en blant mange. Da er det jo ingen vits i å gjøre så mye ut av det, men altså få gjort noe med sikkerheten akkurat der. Er det riktig at problemet gjelder 3 nettlesere, Opera, IE7 og FireFox?

Lenke til kommentar

Fotballforumet har endret sikkerheten etter ditt siste besøk, eller den er endret hos deg. Virker som en brannmur hos deg oppfatter siden som en trussel, og stenger en port.

Ser at du bruker Imageshack.us til å lagre bilder f.eks. Når jeg klikker vedlegget du la inn i første post, spretter opp en invitasjon fra Partypoker.com, så jeg blokkerer den. Hvordan er du sikker på at du ikke har spyware?

Den type nettsider kan legge inn mye grums som går i bakgrunnen, og kan være årsak til problemet fra først av. Kan være brannmuren i OS-et, i antivirus eller modem/rutermodem:

Hvilket OS og antivirus, og hvordan er du oppkoblet (type og modell)?

I Vista kan du sjekke innstillingene i brannmuren, og sette unntak for de nettleserne du bruker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...