Blåbær Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hvem var Jesus? .. Det finnes tre beviser for, at Jesus var Mexicaner: - Han het Jesus - Han var tospråklig - Han ble alltid plaget av myndighetene Men det finnes også bevis for, at han var Norsk: - Han giftet seg aldri - Han fortalte alltid historier - Han elsket å være ute i naturen Samtidig finnes det tydelige indikationer at at Jesus var neger: - Han kalte alle for "broder" - Han hadde likt gospelmusik - Han fikk ikke en rettferdig rettegang. Tre sterke fakta taler for at Jesus var Italiener: - Han gestikulerede når han talte - Han drakk vin til alle måltider - Han var sikker på at hans mor var jomfru, og moren var sikker på at han var Gud. Men ytterligere fakta tyder på at Jesus kan ha hvert fra California: - Han klippet aldri håret - Han gikk barfot - Han grunnla en ny religion MEN, de mest overbevisende beviser taler faktisk for at Jesus var KVINNE: Han ble nødt til å servere en mengde mennesker på kort varsel, selv om der ikke var nok mat. - Han forsøkte å bli hørt blandt en mengde menn som ikke hørte efter - Da han var død ble han til og med nødt til at stå opp igjen fordi det var flere oppgaver å utføre. ------------------------------------------------------------------------ Kjære kristne. Jeg har begynt å lese bibelen litt, og har i den forbindelse noen spørsmål som jeg håper dere kan svare meg på. 1) Naboen skal arbeide på sabatten. 2. Mosebok 35:2 sier helt klart at han må drepes.Må jeg gjøre dette selv, eller er det ok å leie inn en skummel fyr for å gjøre jobben? 2) Hvem av min nestes koner skal jeg holde meg mest unna? Er det ok å ta en eks-kone? 3) Det står i mosebøkene at ingen må nærme seg guds alter med uklart syn. Jeg er svaksynt og bruker briller. Tror dere gud går med på litt slingringsmonn her, eller må jeg få laseroperasjon først? Hvis jeg må få laseroperasjon, tror dere at dere kan anbefale jesus å ta seg en tur innom meg på neste besøk? Jeg har hørt at han er så flinnk med å fikse svaksynte... 4) Mosebøkene sier at det er helt ok at jeg har både kvinnlige og mannlige slaver så lenge de kommer fra et naboland. Da er spørsmålet mitt: Kvalifiserer Polen som et naboland? Jeg har nemlig fått god kontakt med ei 30 år gammel kvinne der nede...hva tror dere er passende prisnivå på ei 30 år gammel slavinne fra Polen? Jeg er usikker på om slaveri faktisk er tillatt - man hører jo om såkalte slavekontrakter stadig vekk - men hvis det ikke er det, hvem er egentlig sjef av gud og stortinget som gir lovene? 5) jeg gikk til presten min for å ofre en turteldue, da min kone nettopp hadde hatt menstrasjon og trengte det for å bli ren igjen. Problemet var bare at presten ikke hadde noen turtelduer på lager. Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt det? 6) Står det noe i det nye testamentet om homofili? Jeg har nemlig ikke kommet så langt enda. 7) Min kone ble voldtatt i et byggefelt da hun var 8 år gammel. I følge mosebøkene skal både hun og gjerningsmannen steines ettersom det skjedde i byen og ikke på et jorde. Jeg mener at dette ikke er helt rettferdig, men hvem har rett av meg og bibelen? 8) Totalt har jeg skulle blitt steinet 7 ganger pga alle mine synder bare i løpet av mosebøkene. Ettersom det er ganske vanskelig å steine noen til døde 7 ganger så lurer jeg på følgende: Er det mulig å få velge en annen avrettingsmetode? Jeg synes nemlig ikke det er rettferdig at jeg skal bli steinet til døde når alle andre kaster både hardere og lengre enn meg... 9) Må jeg eventuelt reise til afrika og sånn for å få den straffen jeg fortjener, ettersom steining ikke lenger brukes her i Norge? Får man skrevet det av på skatten eller dekt reisa fra trygdekontoret i så tilfelle? Sånn! Jeg har også noen spørsmål om mugg på hus og sånt, men jeg har heldigvis ikke mugg, så det kan vente til en annen gang. Takker så mye for svar! Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 jeez Var noe morsomt her, men og mye svada. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jesus var alt han... Ganske morosamt! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 At Jesus var en italiensk norsk-mexikansk nigresse fra California visste jo alle fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå