Complexity Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ble litt eid for en stund siden, da jeg skrev diverse i en "sextråd" (er denne fortsatt oppe? var en sånn tråd der man bare diskuterte det, akkurat som med "snustråden" osv) Iallefall, en kompis av meg kjente igjenn nicket mitt, og fortelte hva jeg hadde skrevet til dama mi, hun ble litt sint over at jeg bretta ut om sånt på nette Menmen, er ikke sammen med henne lenger, så er ikke så heftig^^ Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Vis jeg hadde hatt det gamle kallenavnet mitt hadde alle vennene mine kjent meg igjen, er bare en som kjenner meg på nick her inne og hu er ikke registrert her. Lenke til kommentar
Gjest medlem-125302 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ingen av vennene mine henger på forum, men de vet at jeg gjør det Tviler de hadde kjent meg igjen på nicket uansett. Foretrekker helst å være anonym på nett, bortsett fra på messenger og facebook da. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ja, en venn vet at jeg er her, og jeg vet hans nick her. Er litt usikker på om han vet mitt, men jeg er rimelig sikker. Dog, jeg ser så godt som aldri noen innlegg av han. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Neppe, får bare håpe at ingen venner av meg surre seg inn på mote-delen, og ser på bildetråden. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Vis jeg hadde hatt det gamle kallenavnet mitt hadde alle vennene mine kjent meg igjen, er bare en som kjenner meg på nick her inne og hu er ikke registrert her. Hei Narkan. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) folk gjør det, siden jeg bruker mitt eget etternavn som brukernavn. edit: og bilde av meg selv. skrev en kommentar på et topic i seksualitet. tok mindre enn 24 timer før jeg fikk leksa full av mi yngre søster, kunne jo ikke snakke offentlig om sånt ............. noen bekjente av henne hadde sett hva jeg skrev. Endret 23. mai 2008 av Sangesland Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 _Alle_ med nettilgang vet hvem jeg er. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Tror ikke noen vet hvem jeg er. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Vis jeg hadde hatt det gamle kallenavnet mitt hadde alle vennene mine kjent meg igjen, er bare en som kjenner meg på nick her inne og hu er ikke registrert her. Hei Narkan. Men du vet ikke hva jeg heter irl^^ Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 ne. forumet er med for å bedrive tid og kødde rundt, og det er ganske flaut at jeg har tilbragt så mye tid her, så jeg hakke noe behov for at friendza mine skal få vite det. Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Tror jeg skal lage meg ny bruker jeg Men ååå over 100 poster sløst. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg oppdaga netopp at jeg har en fella her på forumet, helt tilfeldig : p Jeg har også to brukere, pga jeg ville bli anonym (hint: foreldre + snustråd++++) Sendte en PM til en admin om å slette min forrige, men det skjedde ikke. Så før noen begynner og kvine med "OMG az r iMOT REgleNe kiZ, rAPPORTERER Dg!!11" så be om at moderator sletter den andre brukeren min isåfall. Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Henger foreldrene dine på diskusjon.no? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg tror ikke noen av vennene mine henger her inne. Om de så skulle gjøre det, vet de mest sannsynlig ikke hvem jeg er. Same here. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Tviler på at noen jeg kjenner henger her. Og om de skulle det, ville de aldri kjent meg igjen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hadde mine IRL-venner visst at jeg hadde over 2000 poster her, hadde de nok "mobba" meg for det en stund. Derfor har jeg valgt å ikke si noe. Tror ingen av vennene mine henger her heller. Har møtt noen få herfra, men det blir litt drøyt å kalle de venner. Chatte-venner er riktigere. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Tror faktisk ikke det er noen som vet at jeg er medlem her en gang jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå