Sanchez_ Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Dramatisk kamp i Moskva mot Chelsea. United vinner på straffe! Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Dette er deilig!! Vi er mestere! Gratulere til alle andre united fans. Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Congrats! Kveldens helt, Van Der Sar. Lenke til kommentar
Teigz Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 ....og "Verdens beste" fotball spillre bommer nok en gang på et viktig straffespark. Er han virkelig så god som folk skal ha han til ? Jeg mener han skårer jo 42 på en sesong og ja, det er godt. MEN, jeg mener at med en gang han får en god back å bryne seg på klarer han ingenting, og det forventes vell av "verdens beste" spiller ? eller ? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Poenget med denne tråden? Kan ikke dette diskuteres i manc tråden? Lenke til kommentar
Teigz Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 hehe, jo for all del, men tenkte å ta det i denne tråden hvor jeg kunne få noen sinte debutanter som jeg kunne diskutere med Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Poenget med denne tråden? Kan ikke dette diskuteres i manc tråden? Absolutt.. Men jeg var så overivrig da jeg lagde denne tråden, bare 10 min etter at de vant. Jeg la ikke merke til United-tråden som allerede var her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 ....og "Verdens beste" fotball spillre bommer nok en gang på et viktig straffespark.Er han virkelig så god som folk skal ha han til ? Jeg mener han skårer jo 42 på en sesong og ja, det er godt. MEN, jeg mener at med en gang han får en god back å bryne seg på klarer han ingenting, og det forventes vell av "verdens beste" spiller ? eller ? Når sist bommet han på et viktig straffespark? Han rundribla Essien, som forøvrig er langt fra god back. Du har tåpelige argument. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Vel, jeg kan jo nevne straffesparket tre minutt ut i kampen mot Barcelona på Camp Nou. Det kan vel ikke karakteriseres som noe annet en svært viktig straffespark. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Vel, jeg kan jo nevne straffesparket tre minutt ut i kampen mot Barcelona på Camp Nou. Det kan vel ikke karakteriseres som noe annet en svært viktig straffespark. Jo, selfølgelig var det viktig. To bommer i de to siste CL-kampene er ikke bra. Resten av sesongen ahr han hatt mye høyere hitrate. Pure unluck! Hva har om du treffer på straffespark eller ikke å si på hvor god du er? Han scorer ofte på straffe, så han er ikke dårlig på det heller... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 ....og "Verdens beste" fotball spillre bommer nok en gang på et viktig straffespark.Er han virkelig så god som folk skal ha han til ? Jeg mener han skårer jo 42 på en sesong og ja, det er godt. MEN, jeg mener at med en gang han får en god back å bryne seg på klarer han ingenting, og det forventes vell av "verdens beste" spiller ? eller ? Når sist bommet han på et viktig straffespark? Han rundribla Essien, som forøvrig er langt fra god back. Du har tåpelige argument. Essien er vell en midtbane spiller. Spilte vell back fordi Chelski ikke hadde stort annet alternativ der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Samme hvor han spilte, han ble rundspilt. Og det hadde alle som kunne spilt på venstreback blitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå