Gaarulf Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Ja, har et stort problem med guitar hero III. Lyden av gitarer, publikum og resten av bandet er perfekt, men den jåsemikkelen av en vokalist klarer ikke å overdøve instrumente. Han klarer ikke engang å synge høyt nok til at jeg kan få med meg teksten. Ingen jeg kjenner har samme problem, og det er ikke noe galt med høytalere eller lydkort siden jeg hører all annen lyd perfekt. Finnes det ei .ini fil eller lignende som kan tweakes så jeg kan høre vokaler og? Jo, det er vokaler. Jeg hører dem om jeg ikke spiller på gitaren, eller om det er et felt uten noter. Lenke til kommentar
Erixxn Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Kan dessverre ikke hjelpe deg, men husker jeg hadde samme problem på PS3 Lenke til kommentar
Kuroneko Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har bare 360-utgaven av spillet, men der har man muligheten for å stille volumet på de forskjellige instrumentene, inkludert vokal. Har du gått nøye gjennom optionsmenyen? (Gargh, jeg har blitt en konsollspiller! *skamme seg*(Det er jo meg som skal si "jeg har bare pc-utgaven, men der kan man... huffe)) Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) har du surround eller stereo høyttalere? edit: du har det til PC ja, ikke xbox.. Endret 22. mai 2008 av awesom-o Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Har det til Pc ja. Men nå tror jeg problemet er mer enn bare spillet. Jeg setter på musikk fra pcen generelt og da høres ikke vokalene heller. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Hva slaks høyttaler system har du på PCen? Dette høres veldig ut som om du har på 5.1/7.1 lyd mens du egentlig har 2.1. Kontroler at høyttaler oppsettet til lyden er korrekt. Endret 22. mai 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 det kan høres ut som om pcen er stilt inn til å sende vokalen ut i centerhøytaleren. Det blir jo da litt dumt hvis du ikke har en center. Sjekk at høyttaleroppsettet er riktig, og skru evt av up-mixfunksjoner som cmss. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Tja. alt står på Desktop Spekers. Og på Realtek Hd sound effect manager står alt på nøytralt og på 2ch speaker. Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 da blir mitt siste tips å avinstallere driveren til lydkortet og laste ned nyeste fra nett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå