Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med nettsteder som ikke kan åpnes

Anbefalte innlegg

Jeg har i det siste hatt store problemer med å koble til forskjellige nettsteder. Dette gjelder bl.a direkte chatten til telenor, og MANGE andre nettsteder.

Noen som vet hva denne feilen skyldes?

Mener det kom etter at jeg innstallerte Norton Internet Security, men kan den holde igjen sider, for det er ikke det at jeg ikke har lov til å koble til eller lignende, bare at nettleser (både Opera og explorer) søker forfgjeves etter host.

Vennligst hjelp meg. Kommer ikke inn på qxl, download.com og lignende i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt forslag, men jeg fant ikke qxl fordet...

Hvor stor er muligheten for at det er linja som fårårsaker dette da???

Med tanke på det er noen få spesifikke sider som alltid klikker.

Bare ikke hardware klikker, da blir jeg klikken også.... :grumpy:

Jepp :yes:

Lenke til kommentar

Kan nok stemme, for på bruttern sin maskin som er i samme nettverk funker alt bra.

Skal fjerne nis i morgen, og legge inn alt på nytt. HÅper det blir bedre da.

Du snakka om fjerne alt fra registeret, bruke fjern funksjonen i kontrollpanel skulle gjøre susen det??

Lenke til kommentar

F**N!!!! :grumpy:

Jeg kommer et stykke, men så får jeg en liste over topics, bl.a. "How to uninstall NIS"

Der står jeg bom fast!!

Dette går meg på nervene nå. VG er klikk, viarena er klikk, deler av online.no, deler av symantec. WTF :evil::evil::evil::evil:

Finner ut at det er ei fil rnis.exe som skulle funke, men den får ikke jeg tak i.

HJELP!!!!!!

Lenke til kommentar

Hvordan da. Leste du postene over skjønner du problemet mitt.

Men etter at jeg først sletta (brukte fjern funksjonen i windows) og deretter formaterte windows partisjonen, var problemet like stort om ikke større.

På bruttern si maskin som er host på systemet har han ikke slike problemer. Han har også NIS installert.

Et annet problem er at jeg ikke finner et sted å laste ned regclean, og er for nOOb til å fikle i registeret uten veiledning.

Lenke til kommentar

Status:

Jeg har fjernet programmet med fjern-funksjonen i windows, installert det igjen, og fjernet det igjen

Formatert C: Windows partisjonen min

Kjørt regclean uten hell

Kjørt rnis (egen uninstaller jeg fikk tak i fra symantec sine side) gjennom bruttern si maskin

Hoen som har en annen ide om hvorfor jeg ikke kommer på div. nettsteder?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...