OgnOmm Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg har i det siste hatt store problemer med å koble til forskjellige nettsteder. Dette gjelder bl.a direkte chatten til telenor, og MANGE andre nettsteder. Noen som vet hva denne feilen skyldes? Mener det kom etter at jeg innstallerte Norton Internet Security, men kan den holde igjen sider, for det er ikke det at jeg ikke har lov til å koble til eller lignende, bare at nettleser (både Opera og explorer) søker forfgjeves etter host. Vennligst hjelp meg. Kommer ikke inn på qxl, download.com og lignende i dag. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 For å sjekke om det er NIS som forårsaker problemet, er det jo bare å disable det midlertidig... Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Godt forslag, men jeg fant ikke qxl fordet... Hvor stor er muligheten for at det er linja som fårårsaker dette da??? Med tanke på det er noen få spesifikke sider som alltid klikker. Bare ikke hardware klikker, da blir jeg klikken også.... Jepp Lenke til kommentar
jrppp Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Det nytter ikke å kun disable NIS, hadde det installert men måtte avinstallere NIS, etterpå måtte jeg fjerne symantec fra registeret, og da virket alt Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Kan nok stemme, for på bruttern sin maskin som er i samme nettverk funker alt bra. Skal fjerne nis i morgen, og legge inn alt på nytt. HÅper det blir bedre da. Du snakka om fjerne alt fra registeret, bruke fjern funksjonen i kontrollpanel skulle gjøre susen det?? Lenke til kommentar
jrppp Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Jeg måtte gå inn i registeret og slette manuelt, Kunne jo ha brukt regclean, Lenke til kommentar
agvg Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Jeg måtte gå inn i registeret og slette manuelt, Kunne jo ha brukt regclean, Man finner en egen avinnstallerer/renseprogram på Symantec sine support sider som rensker maskinen for alle rester av programmet. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 F**N!!!! Jeg kommer et stykke, men så får jeg en liste over topics, bl.a. "How to uninstall NIS" Der står jeg bom fast!! Dette går meg på nervene nå. VG er klikk, viarena er klikk, deler av online.no, deler av symantec. WTF Finner ut at det er ei fil rnis.exe som skulle funke, men den får ikke jeg tak i. HJELP!!!!!! Lenke til kommentar
perry Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 jeg klarer fint å disable NIS Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 Hvordan da. Leste du postene over skjønner du problemet mitt. Men etter at jeg først sletta (brukte fjern funksjonen i windows) og deretter formaterte windows partisjonen, var problemet like stort om ikke større. På bruttern si maskin som er host på systemet har han ikke slike problemer. Han har også NIS installert. Et annet problem er at jeg ikke finner et sted å laste ned regclean, og er for nOOb til å fikle i registeret uten veiledning. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 Status: Jeg har fjernet programmet med fjern-funksjonen i windows, installert det igjen, og fjernet det igjen Formatert C: Windows partisjonen min Kjørt regclean uten hell Kjørt rnis (egen uninstaller jeg fikk tak i fra symantec sine side) gjennom bruttern si maskin Hoen som har en annen ide om hvorfor jeg ikke kommer på div. nettsteder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå