Lureren Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hei... Jeg lurte på hva det kalles å lage et stort bilde/motiv av mange mindre forskjellige bilder... Husker jeg så en guide for det en gang... har utrolig lyst til å lage et sånt bilde, men kan ikke komme på hva den stilen heter. Takker til de som kan hjelpe meg med å finne utav hva den stilen kalles, og tusen takk til de som guider meg til å lage et slikt bilde! MVH Lureren Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Det første jeg tenker på er bildemontasje. Lenke til kommentar
Lureren Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Hehe... er vanskelig å forklare... Har sett det før en eller annen plass. F.eks det er et stort bilde/motiv som skal være f.eks en person, som er lagd av flere mindre bilder av samme person... alle de småe settes sammen sånn at det danner et stort motiv av f.eks en kjendis... Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg har et program som heter MontagePlus, og det funker bra. (For det er sikkert denne typen bilder du tenker på?) Lenke til kommentar
flippant Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Fotomosaikk tror jeg det heter. Du kan google etter det eller "Photo Mosaic". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå