Left Blank Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 http://audiolabs.org/index.php Jeg vil bare vise musikken min, og ha det clean, oversiktlig og minimalt. Jeg er rimelig fornøyd. MEN, kunne godt tenkt meg noen tips på hvordan det kunne bli tightere, men beholde selve inntrykket man får atm. Litt som et visittkort liksom. Kanskje noen fancy gradients eller noe et sted eller andre farger? Ikke vet jeg. Lenke til kommentar
lassejl Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Last ned noen splash brushes og lag en fresh bakgrunn? Lenke til kommentar
FrodeNilsen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 God idee. Passer glimrende til den informasjonen du har tenkt å legge ut. Hvis du bil gi ett inntrykk av ett visittkort, så er målene, eller rettere sagt forholdet mellom høyde og bredde feil. Du kan finne ett visittkort som er blankt og hvitt på baksiden og ta bilde av det. Benytt det som bakgrunn. Dette vil stride mot "enkel", "ren", og "minmalistisk". Når jeg spørr om hva designmålene er og får disse tre som svar, så er det typisk der man ikke har noen egentlige designmål. Hvis du skal fremme deg som musikker, hvorfor ikke legge ett blankt visittkort i en sammenheng som fremmer temaet? Du ønsker å fremme deg som musikker, gjør du ikke? En "enkel", "ren", og "minimalistisk" artist, eller en med personlighet som ikke er klinisk rein? Frode Lenke til kommentar
ampersand Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Lag det etter størrelsen på visa kortet eller bankkortet ditt, det burde være sånn passe. Kanskje også gjøre som lassejl sier å lage en fresh bakgrunn og/eller sette inn en tegning av et eller annet slag helt til høyre eller venstre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå