mnhobbes Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Tok dette bildet inne i den forbudte by, hvor det strengt talt var nok av mennesker ;p midt i det hele satt denne mannen alene på en benk. Synes det var verdt et bilde Noen meninger om bildet? Positivt / Negativt? Er åpen for kritikk. Takk *fikset bildestørrelse og croppet det litt Endret 22. mai 2008 av mnhobbes Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Synd at bildet ble litt uskarpt, ellers hadde dette vært nærmest kunst! Lenke til kommentar
mnhobbes Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Synd at bildet ble litt uskarpt, ellers hadde dette vært nærmest kunst! Ja, jeg vet.. Synd det ble sånn. Skulle til å ta bilde av han, og akkurat rett før jeg trakk av kikka han bort på meg, så jeg ville få ned kameraet fortest mulig haha Lenke til kommentar
presjes Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Turist vettu, slipper unna med alt Selv ser jeg ut som en typisk kinesisk turist med kamera rundt halsen uansett hvor jeg går,hehe. Utenom at jeg ikke har kinesisk bakgrunn da. Veldig fint bilde, jeg liker det godt og som nevnt synd med uskarpheten. Antar du var litt rask eller skjelven på hånda, siden uskarpheten er generelt over hele bilde. Bevegelsesuskarphet. Kunne nok burkt en litt raskere lukkertid for snapshots, også heller kompansere med høyere iso verdi og/eller større blenderåpning avhengig av hvor god dybdeskarphet motivet trenger. Lukkerhastighet: 1/80 Men du er definitivt inne på noe bra her vil jeg si, så keep em comming Og btw, recize bilde til maks 1024 i lengde/bredde. Ikke alle som har 100Mbit linje å surfe med på jobben og recizing til forumet fungerer ikke alltid like bra. Endret 22. mai 2008 av presjes Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg digger det. Uskarpheten, komposisjonen, etterbehandlingen og motivet. Alt er bra i mine øyne. En tidsmaskin til 1935, eller noe slik. Glimrende. Lastet det ned umiddelbart. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Bra bilde og fin dybde. Men hva i all verden er det der for slags benk? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ser hvertfall ut som en benk det er ikke lett å få plass i hvis man har stor rompe. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Men hva i all verden er det der for slags benk?Jeg har en liten mistanke om at benken er laget for at ingen skal kunne ligge på den. I allefall et bra bilde uansett. Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Synd at bildet ble litt uskarpt, ellers hadde dette vært nærmest kunst! Ser ingen problemmer med et uskarpt bilde her. han sitter jo langt borte (til venstre i bilde) Ensomheten kommer tydelig nok frem for meg her! Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) dette var et bra bilde! Fin og ren komposisjon, kunne kanskje vært litt tettere? Hadde vel kanskje vært bedre dersom mannen stirret ut i luften, men det får bare være. Jeg synes dessverre at uskaprheten ødelegger en del (slikt er jo selvfølgelig smak og behag, sjekk for eksempel Flickr-gruppa"Sharpness is such a bourgeoise consept"), men bortsett fra det er det et knall bilde! Endret 23. mai 2008 av sverrelerre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå