YojimboVII Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Noen ganger når jeg skriver til folk på msn så får de noen ganger ikke det jeg skriver. Og jeg vet jo aldri når dette skjer. Noen som vet hvorfor det skjer? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Virus, prøv den påstanden først. Man får ikke kontakt med de som sprer virus... Søk søk søk... Lenke til kommentar
Joney Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 1. Bytt passord. 2. Legg inn et antivirusprogram. Hvis du ikke har penger til å kjøpe et bedre kan du f. eks bruke AVG Anti-Virus fra grisoft. Noe som er gratis. 3. Kjør virusscan. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 1. Bytt passord.2. Legg inn et antivirusprogram. Hvis du ikke har penger til å kjøpe et bedre kan du f. eks bruke AVG Anti-Virus fra grisoft. Noe som er gratis. 3. Kjør virusscan. Virusprogram har jeg nok av. Jeg har Nod32, AVG antivirus og et annet. Tror ikke det er det som er feilen. Det skjer noen ganger bare... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Du skal også bare ha et installert. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 1. Bytt passord.2. Legg inn et antivirusprogram. Hvis du ikke har penger til å kjøpe et bedre kan du f. eks bruke AVG Anti-Virus fra grisoft. Noe som er gratis. 3. Kjør virusscan. Virusprogram har jeg nok av. Jeg har Nod32, AVG antivirus og et annet. Tror ikke det er det som er feilen. Det skjer noen ganger bare... 3 virus program? Da "sletter" de hverande. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Neppe! Matten sier at det blir en igjen da... Hehe! Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Akkurat nå bruker jeg nod32. Har ikke avg installert. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Kan jo være nettverket? Prøvd feks Pidgin. Sabla god IM program. http://www.pidgin.im/ Takler omtrent alt der ute. Yahoo, MSN, GoogleIM, osv osv. Litt vanskelig i starten, men det er et helt greit prog. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Kan jo være nettverket?Prøvd feks Pidgin. Sabla god IM program. http://www.pidgin.im/ Takler omtrent alt der ute. Yahoo, MSN, GoogleIM, osv osv. Litt vanskelig i starten, men det er et helt greit prog. Hørt om det, får prøve det kanskje... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå