8ball Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Har en 160gb usb disk som jeg har formatert 20gb med FAT32 og kalt den PS3. Det har fungert helt topp til jeg i dag for første gang skulle kopiere fra PS3 til usb disken. Da viser det seg at PS3 bare finner ca 6gb med ledig plass på usd disken min (når jeg kobler den til PC-en får jeg 19,3 av 19,5 gb ledig). Og etter at jeg har kopiert ca 3gb over til eksterne disken, så finner PS3 bare 3gb med ledig plass. Greit nok det. Så da tar jeg eksterne disken og kobler opp mot PC-en og kopierer over de 3gb med filer og sletter de fra PS3 disken min. Jeg regner jo da med at jeg kommer til å få 6gb med ledig plass når jeg kobler den opp til PS3 igjen. Men nei da.. Fortsatt så finner min PS3 bare 3gb med ledig plass. Hva skjer? Er det en hemmelig søppelbøtte som jeg ikke klarer å tømme? Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Rart problem. Kan ha noe med at PS3 ikke liker partisjonerte harddisker når den skal kopiere ut. Har ikke testet dette selv, så kan ikke avkrefte/bekrefte dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå