d0ppler Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Hei, er helt fersk i gamet, og har akkurat skaffet meg et Nikon D40. Etter å ha trålt rundt her i fotoforumet, og plukket opp en del teknikker (les : Dave Hill ) tar jeg sjangsen på å poste mitt første bilde jeg ble fornøyd med her :-) All kritikk (helst negativ) mottas med stor takk! edit : lagde en mindre versjon av bildet som linker til det større.. Endret 21. mai 2008 av dga01 Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 fint blikk på hunden. Noen utbrente steder på hunden. Litt rotete bakgrunn og noe hvitt på snuten som kunne blitt klonet vekk. Ville også skåret bort en god del på venstre side, da det ikke gir meg noe. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) ja, den hvite prikken irriterer meg også mer og mer, får ta den vekk med clone-toolet. Takk for feedback! edit : da har jeg fikset og retusjert litt på det. Endret 21. mai 2008 av dga01 Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Det jeg syntes er at bildet helt klart har blitt bedre. Men bakgrunnen kan du ikke gjøre noe med, og en god del steder på hunden er fremdeles utbrent. Husk også å gjøre bilde så lite i kb som mulig og innenfor 1024 i største lengde/vidde. Dette er litt i største laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå