NextoN Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hei jeg kom over denne her idag: Maten som gjør deg gammel - Side2 Hva tenker dere angående dette her? Står jo at kaffe og melkepulver er bad. Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 drikk og spis det kroppen din ber deg om i de tidene kroppen ber deg om (alt med måte) det sier min bestefar på 81 Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Ja men din bestefar ble født i 27. Meg og deg kommer sikkert til å leve til vi er 90-100, hvis vi spiser riktig. Kroppen ber meg stort sett om å spise junk food, fordi det smaker godt. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 I følge den listen så skal jeg blandt annet ikke spise/drikke: Kaffe Stekt kjøtt eller fisk Meieriprodukter Tror jeg kan si med en gang at disse 3 tingene kommer jeg ikke til å kutte ut bare fordi en eller annen tulling hevder man blir gammel av det. Jeg hadde jo inntrykk av at kaffe hadde antioksidanter i seg, men i følge den artikkelen så har det tydeligvis ikke lengre det. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Så vi som trener skal altså kutte ut fisk, kjøtt, egg, melk, proteinpulver av melkevariant, knekkebrød og ost. Istedet skal vi spise kirsebær og løk. Joda, høres veldig rimelig ut i mine øre. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jepp, alle skal leve på naturlig bær og frukt. Du dør tidlig hvis du spiser det som egentlig er sunt. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Så vi som trener skal altså kutte ut fisk, kjøtt, egg, melk, proteinpulver av melkevariant, knekkebrød og ost. Istedet skal vi spise kirsebær og løk. Joda, høres veldig rimelig ut i mine øre. Ikke kjøtt, fisk og egg, det har jo visstnok med tilbredningen å gjøre. Det står forøvrig eggepulver, ikke egg. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Du ender opp med å spisa nada om man følger alle matvanetips. Skal ikke kutte ut et gram av det som stod på lista. Hadde nok angret bittert når jeg er 90 år, og har spist "gress", samt hele tiden passet på hva jeg stappet i meg for å spare et år eller to. Er så mye, mye annet som bestemmer din alder at det blir en dråpe i havet uansett. Nei, nyt heller det livet dere har. Spis godt, men ikke nødvendigvis masse usunt av den grunn. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Som andrull påpeker, det er umulig å følge alle rådene som gis. Jeg tror det beste er å finne en retning man tror på og følge den. Jeg tror at kjøtt, fisk, egg og grønnsaker og lite korn og melkeprodukter er bra. Men hvis man setter sammen et nøye uttenkt vegetarkosthold kan nok dette fungere bra også. Etc. Lenke til kommentar
Hoon Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Selvfølgelig blir man gammel av og spise det der, akkurat som man blir gammel av alt annet man gjør, mat man ikke blir gammel av må derimot stoppe tiden, noe jeg tviler på at kirsebær og løk har egenskaper til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå