ChrSB Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Hei! Som en relativt ny bruker på forumet gir jeg meg den rett til å ta en kort introduksjon. 16 år gammel Holder det? Nydelig Det jeg kommer til å dele med dere kan kanskje virke provokatorisk for noen, men, jeg er en realist og vil at slike sannheter kommer frem for sin tid. Dere skal selvfølgelig ta dette med en klype salt i og med at det jeg skriver er satt "noe" på spissen. Jeg antar at alle vet om 9/11? Jeg antar at alle vet om konsekvensene? Og jeg antar at alle vet hvor stor betydning hendelsen har hatt i ettertid? Så, dette temaet er relativt stort og det er vanskelig å finne et sted å begynne. Ifølge USA var dette hendelsesforløpet den dagen: - On that morning, terrorists affiliated with al-Qaeda hijacked four commercial passenger jet airliners. - The hijackers intentionally crashed two of the airliners into the World Trade Center in New York City, resulting in the collapse of both buildings soon afterward and extensive damage to nearby buildings. - The hijackers crashed a third airliner into the Pentagon Tull, tull, tull, tull og atter en gang TULL. Temaet er for stort til å kunne skrive om her på forumet, så jeg vil poste en del linker for å få opp øynene deres. "If this were a Dictatorship, it'd had be a heck of lot easier. Just so long as I'm the Dictator" [George W. Bush, 18/12-00] Les Se Les Skummelt? Definitivt. Utfordre meg gjerne, jeg klarer å svare på alt, og for all del, føl dere frie å dele alt dere vet! Takk! Endret 21. mai 2008 av ChrSB Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) *It`s a conspiracy!* *THEY`RE WATCHING ME* Und so forth. Du finner en litt eldre utdiskutert tråd om dette. Og jeg forventer selvfølgelig at en 16-åring har kompetanse til å forstå hva som skjedde med WTC. Endret 21. mai 2008 av Rampage Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Vi har da en stor konspirasjonstråd liggende her et sted allerede. Fant den. Hurra! Endret 21. mai 2008 av Rexinor Lenke til kommentar
ChrSB Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Det er vel alltid gøy å diskutere det igjen. Denne diskusjonen er en utømmelig kilde samtidig at det er deilig å begynne på scratch Endret 21. mai 2008 av ChrSB Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Det er vel alltid gøy å diskutere det igjen. Denne diskusjonen er en utømmelig kilde En uttømmelig kilde til internetthelters uttalelser om ting de ikke har den villeste anelse om. Basert på andre internetthelters dype undersøkelser; se bildene ovenfor. Endret 21. mai 2008 av Rampage Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Gjesp.. disse WTC konspirasjonene har vi hørt siden 9/11. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Bruk tråden det er linket til. Denne tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg