Gå til innhold

USA, verdens største antagonist?

Anbefalte innlegg

Hei!

Som en relativt ny bruker på forumet gir jeg meg den rett til å ta en kort introduksjon.

16 år gammel

Holder det? Nydelig :)

Det jeg kommer til å dele med dere kan kanskje virke provokatorisk for noen, men, jeg er en realist og vil at slike sannheter kommer frem for sin tid. Dere skal selvfølgelig ta dette med en klype salt i og med at det jeg skriver er satt "noe" på spissen.

Jeg antar at alle vet om 9/11? Jeg antar at alle vet om konsekvensene? Og jeg antar at alle vet hvor stor betydning hendelsen har hatt i ettertid?

Så, dette temaet er relativt stort og det er vanskelig å finne et sted å begynne.

Ifølge USA var dette hendelsesforløpet den dagen:

- On that morning, terrorists affiliated with al-Qaeda hijacked four commercial passenger jet airliners.

- The hijackers intentionally crashed two of the airliners into the World Trade Center in New York City, resulting in the collapse of both buildings soon afterward and extensive damage to nearby buildings.

- The hijackers crashed a third airliner into the Pentagon

Tull, tull, tull, tull og atter en gang TULL.

Temaet er for stort til å kunne skrive om her på forumet, så jeg vil poste en del linker for å få opp øynene deres.

"If this were a Dictatorship, it'd had be a heck of lot easier. Just so long as I'm the Dictator" [George W. Bush, 18/12-00]

Les

Se

Les

Skummelt? Definitivt.

Utfordre meg gjerne, jeg klarer å svare på alt, og for all del, føl dere frie å dele alt dere vet!

Takk!

Endret av ChrSB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*It`s a conspiracy!*

*THEY`RE WATCHING ME*

Und so forth. Du finner en litt eldre utdiskutert tråd om dette. Og jeg forventer selvfølgelig at en 16-åring har kompetanse til å forstå hva som skjedde med WTC.

conspiracy_news1.gif

conspiracy_news2.gif

conspiracy_news3.gif

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
Det er vel alltid gøy å diskutere det igjen. Denne diskusjonen er en utømmelig kilde :woot:

En uttømmelig kilde til internetthelters uttalelser om ting de ikke har den villeste anelse om. Basert på andre internetthelters dype undersøkelser; se bildene ovenfor.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...