Gå til innhold

HJELP! Får ikke startet opp Gothic III! [LØST]

Anbefalte innlegg

Hei

Kjøpte Gothic III i går, og i dag installerte jeg den nyeste patchen(Gothic 3 Patch V1.12), men nå når eg starter spillet skommer det opp: "Please insert the Gothic III CD/DVD into your drive and start the game again. Do not remove the disc while playing."

Jeg har putta CD-en inni, men det vil ikke starte. Noen som ahr opplevd det før, eller veit om noe som kan fikse det?

Takk :)

P.S. Har Gothic Universe (Gothic I, II og III)

Endret av Faleide
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde de samme problemene. Ikke hver gang, men ofte måtte jeg restarte maskinen og prøve å gå inn på spillet flere ganger. Men før den siste gangen jeg gjennomførte spillet, la jeg inn v1.6 Patch. Og da måtte jeg plutselig ikke ha cd-en i i det hele tatt, så det var jo kjempegreit for meg. Var bare til å dobbelklikke på ikonet, så kom jeg rett inn i spillet. Du kan jo prøve det samme og se om det funker hos deg også.

Lenke til kommentar

Kan og være en mulighet og laste ned en no-cd crack. (Dette er lov så lenge du eier spillet selv.) ****************** har den sikkert. Håper ikke jeg blir bana for å linke til den..

edit: fjernet linken da det var nevnt cracks i rettningslinjene her på forumet. PM meg eller google.

Endret av kule-ku
Lenke til kommentar
Jeg hadde de samme problemene. Ikke hver gang, men ofte måtte jeg restarte maskinen og prøve å gå inn på spillet flere ganger. Men før den siste gangen jeg gjennomførte spillet, la jeg inn v1.6 Patch. Og da måtte jeg plutselig ikke ha cd-en i i det hele tatt, så det var jo kjempegreit for meg. Var bare til å dobbelklikke på ikonet, så kom jeg rett inn i spillet. Du kan jo prøve det samme og se om det funker hos deg også.

Ja, community patch 1.6 er en no-cd patch :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...