Attityd Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ah, utrolig hva som kan fåes til med en sandard Passat. Dette ble kjempefint. Hva er det neste du har tenkt å gjøre med den? Enig i at clean look er det feteste, og ikke masse plast og styling. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Har veldig lyst til å lakkere bilen helt ned i bilens farge, men det er penger det står på, hehe. Er lærling så blir ikke før ut mot neste år i tilfelle. Har fått en pris på 7000,- kr for lakkering, merkeverkstedet her i byen skulle ha 15.000,- Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 7000kr for lakkering? Av hele bilen? Det er isåfall BILLIG! Men mulig dette er en lærling som skal gjøre? 15.000 er også billig for lakkering.. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 jeg trur han bare mener å lakkere listene, sånn at bilen er lakkert overalt. Nice passat! har en sånn en selv. har ikke giddi å gjort noen ting med den da.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 7000kr for lakkering? Av hele bilen? Det er isåfall BILLIG! Men mulig dette er en lærling som skal gjøre? 15.000 er også billig for lakkering.. jeg trur han bare mener å lakkere listene, sånn at bilen er lakkert overalt.Nice passat! har en sånn en selv. har ikke giddi å gjort noen ting med den da.. Stemmer som spax sier her, kun listene og nedre del av fangerene + skjørt. Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Jeg har passat 2004. Jeg har også tenkt på xenon kit, men hvordan monterer jeg det? vanskelig eller? Endret 29. oktober 2010 av protoneedhelp Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Fin bil! Ble vel mye bedre med xenon når du fikk nylyktene? Ser jo mye bedre ut på linselykter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå