Gå til innhold

Drivere til Ati radeon 7500 32MB (Har dell inspiron 4150)

Anbefalte innlegg

Heisan!

Jeg har nettopp instalert windows 2000 sp3. Det i seg selv gikk jo bra. men, jeg savner drivere som fungerer med maskinen.Har lest her i forumet at driverene ikke kan finnes på ati.com. hvis noen har en link til drivere som fungerer hadde jeg vært meget lykkelig ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan godt hende driveren funker ja, men spm. er om det funker i alle spill... Jeg prøvde den nyeste driveren fra Dell til XP og det funker ikke så bra i de nyere spillene. Jeg anbefaler å prøve den linken jeg la ut, tror den skal funke i w2k også. (Dette er nyeste Catalyst).

Skal man derimot ikke spille i det hele tatt er det jo det samme bare driveren funker.

Lenke til kommentar

R45240 driveren virker på alle spill jeg har prøvd i W2k. Driverne Dell har gitt ut til Xp virker ikke i W2k på denne maskina,får bare blåskjerm i oppstarten da(har prøvd). Dessuten har den nyeste driveren til xp en strømsparerfunksjon som skrur ned ytelsen på grafikkortet på batteridrift og dette suger.(3400 vs 750 poeng i 3Dmark). Den catalystdriveren som det er snakk om her,har jeg ikke prøvd men det kan godt være denne virker like bra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...