Dahle Skrevet 7. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2003 Heisan! Jeg har nettopp instalert windows 2000 sp3. Det i seg selv gikk jo bra. men, jeg savner drivere som fungerer med maskinen.Har lest her i forumet at driverene ikke kan finnes på ati.com. hvis noen har en link til drivere som fungerer hadde jeg vært meget lykkelig Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 8. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2003 Prøv denne, funker ihvertfall fett i XP: www.s-seven.net/ati/ Dette er en modifisert Catalyst driver (nyeste faktisk!!) som funker med radeon m9, m7 og m6. (Linken er fra en annen bruker i forumet som jeg ikke husker navnet på, takker så mye, denne er genial! 8) Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 9. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2003 Har hatt samme problemet selv engang, så jeg skrev en mail til Dell. De skrev at jeg kunne bruke en driver som heter R45240. Denne funker helt fint på denne maskina med W2k. Du finner den hvis du søker på Dell sine sider. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 9. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2003 Kan godt hende driveren funker ja, men spm. er om det funker i alle spill... Jeg prøvde den nyeste driveren fra Dell til XP og det funker ikke så bra i de nyere spillene. Jeg anbefaler å prøve den linken jeg la ut, tror den skal funke i w2k også. (Dette er nyeste Catalyst). Skal man derimot ikke spille i det hele tatt er det jo det samme bare driveren funker. Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 9. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2003 R45240 driveren virker på alle spill jeg har prøvd i W2k. Driverne Dell har gitt ut til Xp virker ikke i W2k på denne maskina,får bare blåskjerm i oppstarten da(har prøvd). Dessuten har den nyeste driveren til xp en strømsparerfunksjon som skrur ned ytelsen på grafikkortet på batteridrift og dette suger.(3400 vs 750 poeng i 3Dmark). Den catalystdriveren som det er snakk om her,har jeg ikke prøvd men det kan godt være denne virker like bra Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 9. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2003 Prøvde netopp catalyst-driverne.Funket fint i W2k. Kjørte 3dmark på begge driverne, fikk ca 3250 poeng med catalyst driverne og 3420 med Driverne fra dell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå