Breidablik Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Haha, i klasserommet er det noko som skal forestille ei postkasse (trur eg)... Uansett, oppi der har det ligge ei lettmelk sidan juni i fjor, altså eit år no! :newwoot: Det er mange som veit at den er der, men det teite er at dei ikkje går an å ta den ut fordi vaktmesteren spikra fast ei hylle rett over opninga, så no går det ikkje an å opne kassa... Gledar meg til læraren får vite det. Ein i klassen gjorde forresten det samme med overheaden vår... Den luktar ikkje heilt godt, men den vart tatt ut for ei stund sidan, trur eg... Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Jeg tenkte jeg skulle komme med et par fine "spøker" her. Begge to er selvfølgelig testet og utført av meg selv i løpet av ungdomsskolen/videregående. 1: Moro ved naturfagsalen Du trenger -1 mynt av typen 20 kroner. -1 Gassbrenner (eller en lighter, men jeg anbefaler gassbrenner da det går raskere) -1 Lang pinsett, eller en annen lang klype -1 åpen dør mot gangen Utførsel - Vent til minuttet før det ringer inn. Hold 20-kroningen i pinsetten. Varm opp 20-kroningen på gassbrenneren. Vent til du hører at gangene begynner å fylles av elever. Trill/kast så mynten ut i gangen. Væt stille og lytt etter noen som plukker den opp. 2: Moro med brannalarm Du trenger - 1 20-kroning - 1 tube lynlim - 1 brannalarm av typen med plastlokk som løftes og knapp. Utførsel - Dette fungerer best og raskest dersom du velger en brannalarm som er i nærheten av et sted folk gjerne henger på skolen. I hallen eller lignende. Løft opp plastlokket på brannalarmen. Drypp litt lim på brannalarmknappen, og 20-kroningen. Lim 20-kroningen forsiktig fast til knappen. La det gå noen timer, kanskje dager dersom brannalarmen ikke er lett synlig. Men med litt tålmodighet er dette ganske gøy! Endret 11. juni 2008 av T-Solberg Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 De var begge geniale, T-Solberg! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Den siste der må jeg si var genial Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Dekkern den første var genial. Lenke til kommentar
Rebellen Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Still klokken frem så lang tid du tør Bra når det er en kjedelig dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå