Tirehu Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 hrj jeg er en gutt på 15 år og i går kveld fikk jeg plutselig skikkerlige rygg smerter i kors ryggen og lurer på hva det kan være jeg klarer nesten ikke og gå ut av senga og lurer på hva det kan være takk arfus unskyld for stave feil Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Hei. Det kalles for Lumbago, og kan kommer av mangen årsaker. Siden du skrev "plutselig" og "skikkelig vondt", må du utrede muligheten for prolaps. Jeg anbefaler at du ta kontakt med en lege så fort som mulig. (Legevakt?) vaio Endret 21. mai 2008 av Vaio Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Ta deg en tur til Kiropraktor`? Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 alle har vondt i korsryggen til tider, så det er ikke unormalt. men kan være Lumbago ja. slapp av et par dager så er det over ikke noe farlig med det men gå uansett til legen din, så får du noen behjelpelige tabletter. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 alle har vondt i korsryggen til tider, så det er ikke unormalt. men kan være Lumbago ja. slapp av et par dager så er det over ikke noe farlig med det men gå uansett til legen din, så får du noen behjelpelige tabletter. I Norge skal man ha piller for alt... har man vondt; ta noen piller og du blir fin! Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 alle har vondt i korsryggen til tider, så det er ikke unormalt. men kan være Lumbago ja. slapp av et par dager så er det over ikke noe farlig med det men gå uansett til legen din, så får du noen behjelpelige tabletter. I Norge skal man ha piller for alt... har man vondt; ta noen piller og du blir fin! haha XD gjelder vel generelt men problemer med smertestillende er at man kan anstrenge kroppen pga man ikke kjenner smerten, og det kan gå lenger tid før man er frisk... liker ikke personlig å gå til lege. pleier som regel å gå over, men siden hans tilfelle hørte litt kjipt ut så er det vel som du sier: noen piller og alt er bra Lenke til kommentar
Tirehu Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 det går bra jeg har liggi i senga hele går og føles litt bedre alt nå klarer jeg og gå rundt i huset ogso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå