Sovesofa Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Sitter og ser på Finalen i Champions League, hva er den selsomme hatten til keeperen? ser ut som en bokserhjelm jo.. Lenke til kommentar
Teig Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Fyren fikk en alvorlig hodeskade i en kamp, så han må bruke den beskyttelseshjelmen resten av sin karriere for å dempe eventulle nye smell mot hodet. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 ahh derfor ja, synts det så rimelig dumt ut med den hatten med engang, men skjønner nå at den er viktig for han tenkte at det var noe PR-stunt jeg hehe Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Han fikk faktisk kraniebrudd for å være nøyaktig Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Fyren fikk en alvorlig hodeskade i en kamp, så han må bruke den beskyttelseshjelmen resten av sin karriere for å dempe eventulle nye smell mot hodet. Han må vel ikke bruke den resten av karrieren, men det var vel snakk om noen år. Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Fyren fikk en alvorlig hodeskade i en kamp, så han må bruke den beskyttelseshjelmen resten av sin karriere for å dempe eventulle nye smell mot hodet. Han må vel ikke bruke den resten av karrieren, men det var vel snakk om noen år. Han må bruke den resten av karrieren. Cech fikk også et nytt spark i hodet under en trening for en god stund siden så vidt jeg vet...så da er det vel enda større grunn til at han bør bruke den videre. Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Fyren fikk en alvorlig hodeskade i en kamp, så han må bruke den beskyttelseshjelmen resten av sin karriere for å dempe eventulle nye smell mot hodet. Han må vel ikke bruke den resten av karrieren, men det var vel snakk om noen år. Han må bruke den resten av karrieren. Cech fikk også et nytt spark i hodet under en trening for en god stund siden så vidt jeg vet...så da er det vel enda større grunn til at han bør bruke den videre. var det ikke 3 år han måtte bruke den da er det 1 eller 2 år til bruker han ikke en maske og for at ansiktet ikke skal revne av Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Fyren fikk en alvorlig hodeskade i en kamp, så han må bruke den beskyttelseshjelmen resten av sin karriere for å dempe eventulle nye smell mot hodet. Han må vel ikke bruke den resten av karrieren, men det var vel snakk om noen år. Han må bruke den resten av karrieren. Cech fikk også et nytt spark i hodet under en trening for en god stund siden så vidt jeg vet...så da er det vel enda større grunn til at han bør bruke den videre. var det ikke 3 år han måtte bruke den da er det 1 eller 2 år til bruker han ikke en maske og for at ansiktet ikke skal revne av Tror han må bruke den ut karrieren ja. Han bruker ikke maske foran ansiktet nei... Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Han må bruke den resten av karrieren. Han har også begynt med en slags hake-reim også, iallefall i siste kamp i PL i år. Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Står på Wikipedia at han må bruke den resten av karrieren: "In spite of the considerable time lapsed since the injury, Čech has continued to wear the headguard owing to a weaker than normal bone structure in his skull, a product of him being one of triplets.[22] He will almost certainly wear it for the remainder of his career" Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg trodde også han måtte bruke den i en 3-års periode, men da er det vel noe jeg ikke har fått med meg. Jævla synd de greiene der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå