Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tele 2 - elendig hastighet siste dager

Anbefalte innlegg

Lurte på om andre har merket dårlig hastighet hos Tele 2 adsl de siste dagene?(Nord-Rogaland)

Ringte i dag, og det var greit. De skulle feilsøke på dette.

Men jeg fikk en del spørsmål osv som var litt kinkige. Og beskjed om at jeg ville bli fakturert for feilsøkingen om det var feil hos meg.

Derfor lurte jeg litt på om andre har erfart det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppdatering;

Har fått en tilbakemelding fra Tele2, at de ikke fant noe feil på linja. I tillegg sa de at "Adsl er en delings-tjeneste, og at man derfor ikke kan regne med at hastigheten alltid er den samme".

Vel, det jeg vet er at det har vært stabilt det det skal være(4mbit)lenge (ca et par år).

Men det var rett etter at de gikk over til egne linjer at dette oppsto(12/5), og hastigheten på nedlasting er bare 2-4 parter av hva den skal være, litt etter når på døgnet det er.

Opplasting derimot, er mer enn den skal være. Den skal være 400, men er over 500.

Har testet alt utstyret, 2 forskjellige modemer og 2 pcer. Det er samme unasett, så det ser ikke ut til å være noe feil her.

Så vet ikke helt hvordan jeg skal angripe dette her; de sier det ikke er noe feil, og her er ikke noe feil.

Men kan jo ikke forstette ha så dårlig hastighet så lenge.

Noen som har synspunkter/forslag hva jeg bør gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...