KjOtT Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Så litt på SonyEriccson's T610 idag, og fant ut at det kunne være en tøff telefon. Er det noen som vet når den kommer i butikk og hva prisen kommer seg på? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Har vært diskutert her i forumet helt siden tirsdag! :smile: Det er den feteste mobilen annonsert i år og skal være i butikkene i NORGE før 1. juli. Dvs. at man sannsynligvis kan kjøpe den i sverige en måned før...... Prisen er omtrent den samme som da SonyEricsson t68i kom ut, en ca 6000 uten abb. Sannsynligvis, tror jeg, vil prisen falle før den kommer i butikkene pga. sterkere konkurranse. Så er godt mulig at den kan fås uten abb. for en 4500,- når den kommer. Ps. Hvis noen finner et sted hvor man kan forhåndsbestille den så please send adressen ut på forumet! Lenke til kommentar
molna Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Det er den feteste mobilen annonsert i år Jaha...? La oss sammenligne med Siemens SX1, som også er annonsert i år: SX1 har større display enn T610 SX1 kan ta opp video SX1 har 24MB internt minne, T610 har 2Mb... SX1 har MMC minnekortstasjon SX1 har 40 stemers polytoner, T610 har 32 (som selvsagt holder lenge) SX1 har MP3-spiller SX1 har raskere GPRS SX1 har radio Lenke til kommentar
cnil Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 T610 kommer i følge itavisen før sommeren. Noe mer spesifikk en det er vanskelig å finne ut, siden det sannsynligvis bare er sony-ericsson (kanskje ikke de en gang ) som hvet det. I Norge kommer den uansett ikke før 1. juli... vi gleder oss :smile: Lenke til kommentar
levlex Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 HERE WE GO AGAIN.......... Som sagt Molna, du trekker frem den evinnelige SX1èn hver eneste gang! Alltid Siemens...... SX1 er en annen type mobil! Akkurat som da du kritiserte meg for å trekke inn z1010 i sammenligning med SX1, så trekker du nå inn SX1 i sammenligning med en mobil som ikke er basert på tanken Hybrid PDA-mobil! SX1 tilhører P800, 7650 og 3650 sin klasse. Syns helt ærlig at SX1 er stygg, ikke like stygg som P800 eller 7650, men stygg. Knappesatsen er helt mongo, og den er fortsatt for stor. t610 er den feteste IKKE PDa-mobil mobilen lansert i HITTIL i år. Vi er såvidt ferdig med de to første månedene, så har nok mye flott i vente!!! :wink: Lenke til kommentar
levlex Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Knappesatsen er helt ***** Hmmmm.... Ser ut til at de sensurerer m0ngo her inne............ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Etter tiden med Nokia og bare feil har jeg kun holdt meg til svenskene på mobilfronten. Kan bare ikke vente til 1.juli på en ericsson Trenger den fort som f... Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 SX1 er en annen type mobil! Akkurat som da du kritiserte meg for å trekke inn z1010 i sammenligning med SX1, så trekker du nå inn SX1 i sammenligning med en mobil som ikke er basert på tanken Hybrid PDA-mobil! Du nevnte ikke noe om hvilken type mobil du snakket om da du skrev "Det er den feteste mobilen annonsert i år"... SX1 er også en mobil og den banker lett T610 langt ned i støvlene Synes knappene på SX1 er geniale jeg, i allefall for oss som aldri skriver SMS. SX1-knappene fungerer også som snarveier synlige på displayet. Det er kjekt når man f.eks hører på radio eller MP3 og raskt kan skifte sang og lignende 8) Lenke til kommentar
cnil Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 ja knappene er gode de, viss man ikke skriver å mye sms. så alle fjortissene her på forumet kan bare holde seg til nokia og slutte å mase om SX1 er en dårlig mobil!?!! *takk for meg* Lenke til kommentar
levlex Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Det der er å pirke i salaten! Vi snakket også om en mobil når jeg nevnte z1010, og du sa det var unødvendig for den var 3G! Ok, men nå sier jeg at SX1 er en PDA mobil, så da er jo den irrelevant i denne sammenhengen, for ellers så er z1010 den feteste mobilen lansert i år. Den er fetere enn SX1 fordi den har 3G , dobble lamera, like mange farger og ikke minst videomuligheter og memorystick mulighet! Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Men i den tråden sammenlignet du den mot en GSM-mobil, det blir jo helt feil. Å si at Z1010 er den feteste mobilen, det blir derimot riktig. Men, bestem deg nå da Lenke til kommentar
Jeg_har_en_p800(= Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 jeg syntes ikke akurat at min p800 er pen,men sxi er jo veldig stygg da. gå heller for z1010 da Lenke til kommentar
levlex Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Ok. z1010 er den feteste mobilen, mens teknisk er SX1 den feteste GSM mobilen! Da var vi vel enig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå