Gå til innhold

Skal ha ny billig 32'' lcd til Tv,Xbox 360 og litt film er denne noe bra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tja, sikkert en grei tv. Men nå begynner 32" generelt å finnes til slike priser.

Zepto hadde noe lignende til 2800 kroner her om dagen.

 

husk at disse forhandlere i Norge er utrolig grådig når det gjelder fortjeneste, så ordet "billig" er vel relativt.

 

Enkelte ganger kan man jo tro at en Tv er levert med taxi fra fabrikken i Japan :)

Lenke til kommentar
Jeg så denne hos elkøp http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...a4AAAEO7cks9Q5D

 

Er litt skeptisk, den er jo så billig.

Jeg har ikke spesielt greie på Samsung, men det kan se ut til å være en gammel modell i billigserien deres. Og når det gjelder den prisklassen, så er Samsung ikke bedre enn f.eks. Tatung, verken på lyd eller bilde, selv om det står et mer kjent navn på den.

 

Men det du kanskje kan være aller mest skeptisk til er om du får tak i den TV-en til den prisen hos Elkjøp. Elkjøp er ofte utsolgt for lokkevarene sine. De har den i nettbutikken og i butikken i Halden og den ene butikken i Moss. Den andre i Moss samt Sarpsborg, Fredrikstad og Mysen har den ikke, hvis opplysningene på nettet stemmer. Og prisen i butikk kan ofte være høyere enn i nettbutikken.

Endret av Svinks
Lenke til kommentar

Kort og greit en ganske rimelig inngangsmodell fra Samsung. Det er akuratt det du forventer til den prisen. Pen og se på, og elendig innvendig. :) Ting koster det de gjør av en grunn.

 

Edit: Expert Sarpsborg hadde 9 da jeg sjekket i går. ;) Går nok ganske fort tomt for de, ja.

Endret av Anathema
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...