Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

HJELP MEG! Netopia 4542 (NGT Ruter)

Anbefalte innlegg

Jeg lasta ned en guide til Netopia 4542 som ikke fenga helt... Internettet kutta ut, så ser jeg på rutern og går inn på noe, og tar Manufacture default settings... Jeg tenker at da blir alt som det var igjen :( ... Nei, ip'n ble forandra til 194.164.1.100 tror jeg... husker ikke helt :-? den har blitt engelsk og har skifta passord... Jeg vetta FA** hva jeg skal gjøre... Hvis noen vet om passordet eller en guide for det problemet. heh.. kunne det vært litt fett å dele :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg logger inn på telnet 192.168.1.100 <-- Ruter'n skifta ip... Så kommer det på engelsk at man skal skrive inn passordet... husker ikke helt hva som står på engelsk, og passordet er forandra til noe annet :( Hvis du vet hva passordet er når man tar set to default manufactor *noe lignede* er vel alt jeg trenger, thx for guiden btw :D

Lenke til kommentar
Jeg lasta ned en guide til Netopia 4542 som ikke fenga helt... Internettet kutta ut, så ser jeg på rutern og går inn på noe, og tar Manufacture default settings... Jeg tenker at da blir alt som det var igjen :( ... Nei, ip'n ble forandra til 194.164.1.100 tror jeg... husker ikke helt :-? den har blitt engelsk og har skifta passord... Jeg vetta FA** hva jeg skal gjøre... Hvis noen vet om passordet eller en guide for det problemet. heh.. kunne det vært litt fett å dele :)

Eventuelt prøv følgende linker:

http://www.relativt.net/faq.php?id=37

http://student.iu.hio.no/~s108343/reset.html

Alt blir gjort på eget ansvar, og etter ny aktivering må du regne med at du må logge inn i ruteren med personlig brukernavn og passord ( hvis du brukte admin/noway før ), samt begrenset tilgang til ruterens menyer. Det er helt vanlig, og slik NGT vil ha det. De sidene inneholder også info om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...