Fryser Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg lasta ned en guide til Netopia 4542 som ikke fenga helt... Internettet kutta ut, så ser jeg på rutern og går inn på noe, og tar Manufacture default settings... Jeg tenker at da blir alt som det var igjen ... Nei, ip'n ble forandra til 194.164.1.100 tror jeg... husker ikke helt :-? den har blitt engelsk og har skifta passord... Jeg vetta FA** hva jeg skal gjøre... Hvis noen vet om passordet eller en guide for det problemet. heh.. kunne det vært litt fett å dele Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Hahahahahah kjipern det steinar Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Er enkelt det....Har driti meg ut på det en gang jeg også...etter en "lur" anbefaling fra en hos NGT, og der satt jeg å sleit etter at dem hadde stengt supportn Sjekk i signaturen min. Der har du oppskriften :smile: Lenke til kommentar
Fryser Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Når jeg logger inn på telnet 192.168.1.100 <-- Ruter'n skifta ip... Så kommer det på engelsk at man skal skrive inn passordet... husker ikke helt hva som står på engelsk, og passordet er forandra til noe annet Hvis du vet hva passordet er når man tar set to default manufactor *noe lignede* er vel alt jeg trenger, thx for guiden btw Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg lasta ned en guide til Netopia 4542 som ikke fenga helt... Internettet kutta ut, så ser jeg på rutern og går inn på noe, og tar Manufacture default settings... Jeg tenker at da blir alt som det var igjen ... Nei, ip'n ble forandra til 194.164.1.100 tror jeg... husker ikke helt :-? den har blitt engelsk og har skifta passord... Jeg vetta FA** hva jeg skal gjøre... Hvis noen vet om passordet eller en guide for det problemet. heh.. kunne det vært litt fett å dele Eventuelt prøv følgende linker: http://www.relativt.net/faq.php?id=37 http://student.iu.hio.no/~s108343/reset.html Alt blir gjort på eget ansvar, og etter ny aktivering må du regne med at du må logge inn i ruteren med personlig brukernavn og passord ( hvis du brukte admin/noway før ), samt begrenset tilgang til ruterens menyer. Det er helt vanlig, og slik NGT vil ha det. De sidene inneholder også info om det. Lenke til kommentar
Fryser Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Ok... Drar hjem snart og tester det... Ser "nesten" logisk ut... THX 2 u all... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå