Gå til innhold

Endelig.....


xcshl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter den mottagelsen det spillet har fått, er jeg veldig tvilende!

Jeg må helt ærlig si at jeg var veldig optimistisk da jeg først hørte om det, men så fant jeg ut litt om storyen og grafikken, så fant jeg ut at jeg heller dropper det.

 

Turn Based RPG har ikke så spennende fighte-system at man kjøper spillet på grunn av det, og når storyen er dårlig i et slik spill raser det på alle lister. Det er vel en grunn for at gjennomsnittskarakteren på det er 4.3 :(

Lenke til kommentar
Haha, det spillet er jo en skam da? Herregud det er ikke verdig, så det hos en kamerat her om dagen og makan til jalla spill har jeg ikke sett på lenge. Styr unna.

 

Du at en venn av deg spilte det, og på det grunnlaget oppfordrer du alle andre til å styre unna?

 

Hva med å prøve det litt selv over en lenger periode før man oppfordrer alle andre til å ligge unna? :x

Lenke til kommentar
Endelig har det kommet et spill som lingner litt på final fantasy til x-box.. Metal Dungeon kjøpte det i dag , det er drit bra. :woot:
Så du hadde ikke prøvd spillet her altså?, du burde kanskje prøve spillet før du skriver at det er dritbra?

 

Si ifra hivs jeg tar feil, men her skriver du jo:

nå som jeg har prøvd det , så syntes jeg spillet begynte å bli kjedelig. det er liksom det samme hele tiden. :woot:

 

Vel det var sånn jeg forstod det.

javla drittunge ps: måtte skrive det med a, bare sånn at dere ikke tror jeg er en analfabeter

Lenke til kommentar
Endelig har det kommet et spill som lingner litt på final fantasy til x-box.. Metal Dungeon kjøpte det i dag , det er drit bra. :woot:
Så du hadde ikke prøvd spillet her altså?, du burde kanskje prøve spillet før du skriver at det er dritbra?

 

Si ifra hivs jeg tar feil, men her skriver du jo:

nå som jeg har prøvd det , så syntes jeg spillet begynte å bli kjedelig. det er liksom det samme hele tiden. :woot:

 

Vel det var sånn jeg forstod det.

javla drittunge ps: måtte skrive det med a, bare sånn at dere ikke tror jeg er en analfabeter

 

 

Vil nå si at du er den "javla" drittungen her,

kommer og sier slikt bare fordi at noen her

skrev litt feil, han mente garantert i den 2 posten sin at

det ble kjedelig etter han hadde spilt litt mer over lengre tid...

så ikke nødvendig og sprekke , ser jo at du har mange posts her på hw.no ..

Lenke til kommentar

Turn Based RPG har ikke så spennende fighte-system at man kjøper spillet på grunn av det

 

JohndoeMAKT: ska vi ta'n? :evil:

 

TBRPG er genialt... no stress...:D pluss at det gjerne blir kule scener av det... men Kingdom Hearts var jo absolutt ingen skuffelse fra SquareSoft, da...

 

er vel riktignok bare SquareSoft som KAN lage TBRPG til konsoll? ;)

Lenke til kommentar

Turn Based RPG har ikke så spennende fighte-system at man kjøper spillet på grunn av det

 

JohndoeMAKT: ska vi ta'n? :evil:

 

TBRPG er genialt... no stress...:D pluss at det gjerne blir kule scener av det... men Kingdom Hearts var jo absolutt ingen skuffelse fra SquareSoft, da...

 

er vel riktignok bare SquareSoft som KAN lage TBRPG til konsoll? ;)

 

Man begynner vel å gå lei Turn Based RPG ganske snart. Det er jo tross alt et av de eldste fightesystemene! Helt siden NES har jo Turn Based vært mote, og nå er det gud-vet-hvor-mage-år siden den ble sluppet, og må si det ikke er det mest spennende fighte-systemet! Nå som vi har skikkelig 3D er nok Real Time RPG det beste alternativet!

 

Men for all del! Det er mange som fortsatt er fan av denne type spill, men 600,- for å trykke intenst på en magic- og en action-knapp, uten noe story som trekker spillet på rett spor?!

Jeg vet ikke med deg/dere, men det er det siste jeg kunne tenke meg... :shrug:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...