knuters Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Har nå 3x512 MB ram på hovedkortet, men når jeg setter inn den 4're så rebooter pc seg hele tiden noen som har noen tips til hvordan jeg kan få gjort noe med dette? Har oppdatert bios og har vært på hjemmesiden til leverandøren På forhånd takk Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 støtter det over 1.5gb ram da? Dumt spm, men har du rotert minnebrikkene? Lenke til kommentar
knuters Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 Ja har rotert de og hovedkortet skal støtte opp til 4GB ram. Lenke til kommentar
Silenoz Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Feilen ligger muligens i at hovedkortet bare tak 4 moduler hvis de er REG ECC, altså bufferd. Det er iallefall slik på enkelte ABIT hovedkort... Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Er noen hovedkort som ikke støtter full hastighet med alle minnebrikken aktivert.Blant annet mitt(asusA7v333). OM jeg tar i den 3. brikken så stiller alle seg ned til 133Mhz istedenfor 166. Kan hende det er noe slikt med ditt, bare at det ikke gjøres automatisk. Prøv å still ned hatigheten manuelt. Og Ps du har siste bios ikke sandt? Jipi melding 800 Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Vet det er mange kort som blir ustabile eller nekter å bote ved 3 eller 4 minnnebrikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå