Gå til innhold

Trenger nytt spill. Forslag?


Anbefalte innlegg

Ja trenger noen nye spill til min PS3

Fra før av har jeg bare COD4 og Burnout Paradise. Jeg kjøpte GTA4 her om dagen men leverte det tilbake dagen etter. Selvfølgelig, det er et utrolig bra spill, men føler jeg har spilt det samme før. Dessuten trenger jeg noe mer "instant-action"

Kjøpte Ratchet & Clank i stede å må si jeg er ganske fornøyd. Masse action, men litt for lett.

Spiller lite online(ved unntak av COD4) så singelplayer er å foretrekke.

 

Takker for alle svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja trenger noen nye spill til min PS3

Fra før av har jeg bare COD4 og Burnout Paradise. Jeg kjøpte GTA4 her om dagen men leverte det tilbake dagen etter. Selvfølgelig, det er et utrolig bra spill, men føler jeg har spilt det samme før. Dessuten trenger jeg noe mer "instant-action"

Kjøpte Ratchet & Clank i stede å må si jeg er ganske fornøyd. Masse action, men litt for lett.

Spiller lite online(ved unntak av COD4) så singelplayer er å foretrekke.

 

Takker for alle svar:)

 

Hva med det nye Time Crisis spillet?

Har ikke prøvd det, men det ser jo i allefall ut som det er masse action.

 

Edit: crisis

Endret av mhm.
Lenke til kommentar
Ja trenger noen nye spill til min PS3

Fra før av har jeg bare COD4 og Burnout Paradise. Jeg kjøpte GTA4 her om dagen men leverte det tilbake dagen etter. Selvfølgelig, det er et utrolig bra spill, men føler jeg har spilt det samme før. Dessuten trenger jeg noe mer "instant-action"

Kjøpte Ratchet & Clank i stede å må si jeg er ganske fornøyd. Masse action, men litt for lett.

Spiller lite online(ved unntak av COD4) så singelplayer er å foretrekke.

 

Takker for alle svar:)

 

Hva med det nye Time Crisis spillet?

Har ikke prøvd det, men det ser jo i allefall ut som det er masse action.

 

Edit: crisis

Det skal visst være hyggelig den første timen. Etter det skal det minne mer om en geit som voldtar deg i diverse kroppsåpninger før klimakset kommer og ikke lever opp til noen forhåpninger. Har selv ikke prøvd det, men det er det som sies.

Lenke til kommentar

Takker for alle svar:)

 

Har Orange Box på PC så tror neppe jeg kjøper det. Uncharted har jeg hørt er ganske kort. Time Crisis har jeg spilt på pc men falt ikke i smak.

Har sett på både Folklore, Ninja Guiden og Devil May Cry. Vurderer sterkt Guiden siden jeg har spilt det på gamle-xbox.

Finnes det ikke flere spill ala Ratchet & Clank. Buttonsmasher-spill.

Hva med Lego Star Wars? Hehe ja jeg er kanskje litt barnslig av meg.

Lenke til kommentar
Uncharted. Det vil legge en forbannelse over deg som gjør at du ikke klarer å slutte av for dagen før 3 om natten. Skjedde med meg i juleferien. Bare ikke hør på de andre sier om andre spill, kjøp Uncharted!!!

Skjedde med meg lille julaften. Endte opp med at jeg spilte gjennom det uten én pause. Aldri spilt så mye sammenhengende før. Ikke halvparten så lenge en gang.

Lenke til kommentar
Uncharted er sinnsykt oppskrytt. Styr unna med mindre Tomb Raider er ditt favoritt spill.

 

Tull! Jeg likte aldri Tomb Raider spillene, men elsker Uncharted. Etter å ha sett på postene dine er jeg ikke overrasket over du kan komme med et slikt utsagn...

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...