brannmannsam Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Ja trenger noen nye spill til min PS3 Fra før av har jeg bare COD4 og Burnout Paradise. Jeg kjøpte GTA4 her om dagen men leverte det tilbake dagen etter. Selvfølgelig, det er et utrolig bra spill, men føler jeg har spilt det samme før. Dessuten trenger jeg noe mer "instant-action" Kjøpte Ratchet & Clank i stede å må si jeg er ganske fornøyd. Masse action, men litt for lett. Spiller lite online(ved unntak av COD4) så singelplayer er å foretrekke. Takker for alle svar:) Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Ja trenger noen nye spill til min PS3Fra før av har jeg bare COD4 og Burnout Paradise. Jeg kjøpte GTA4 her om dagen men leverte det tilbake dagen etter. Selvfølgelig, det er et utrolig bra spill, men føler jeg har spilt det samme før. Dessuten trenger jeg noe mer "instant-action" Kjøpte Ratchet & Clank i stede å må si jeg er ganske fornøyd. Masse action, men litt for lett. Spiller lite online(ved unntak av COD4) så singelplayer er å foretrekke. Takker for alle svar:) Hva med det nye Time Crisis spillet? Har ikke prøvd det, men det ser jo i allefall ut som det er masse action. Edit: crisis Endret 21. mai 2008 av mhm. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Ja trenger noen nye spill til min PS3Fra før av har jeg bare COD4 og Burnout Paradise. Jeg kjøpte GTA4 her om dagen men leverte det tilbake dagen etter. Selvfølgelig, det er et utrolig bra spill, men føler jeg har spilt det samme før. Dessuten trenger jeg noe mer "instant-action" Kjøpte Ratchet & Clank i stede å må si jeg er ganske fornøyd. Masse action, men litt for lett. Spiller lite online(ved unntak av COD4) så singelplayer er å foretrekke. Takker for alle svar:) Hva med det nye Time Crisis spillet? Har ikke prøvd det, men det ser jo i allefall ut som det er masse action. Edit: crisis Det skal visst være hyggelig den første timen. Etter det skal det minne mer om en geit som voldtar deg i diverse kroppsåpninger før klimakset kommer og ikke lever opp til noen forhåpninger. Har selv ikke prøvd det, men det er det som sies. Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Gå for "The Orange Box".. Mange timers singel-player underholdning. Ellers har du jo RPG-spillet Oblivion, som begynner å trekke på årene, med dog er et knakende bra spill! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Seriøst, kjøp Uncharted! Kongespill! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hvis du har sansen for RPG, så gå for Forklore, veldig bra spill. Lenke til kommentar
garnok Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hvis du liker action, kan du ikke gå feil med Devil May Cry eller Ninja Guiden Sigma. sistnevnte er dog VELDIG vanskelig, og krever at du lærer comboer og ikke bare buttonmasher Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Takker for alle svar:) Har Orange Box på PC så tror neppe jeg kjøper det. Uncharted har jeg hørt er ganske kort. Time Crisis har jeg spilt på pc men falt ikke i smak. Har sett på både Folklore, Ninja Guiden og Devil May Cry. Vurderer sterkt Guiden siden jeg har spilt det på gamle-xbox. Finnes det ikke flere spill ala Ratchet & Clank. Buttonsmasher-spill. Hva med Lego Star Wars? Hehe ja jeg er kanskje litt barnslig av meg. Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Om du ikkje har spelt Lego Star Wars : TCS så er det ikkje noko å tvile på. Kan ikkje bomme med den. Og snart så kjem jo Indiana Jones i lego versjon og. 6.juni meiner eg det kjem ut. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Seriøst, kjøp Uncharted! Kongespill! ord Lenke til kommentar
Closed Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Kjøp deg The Elders Scrolls Oblivion. Fantastisk Spill. Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Som du sier, er Devil May Cry 4 i høy klasse. Du bør helst ha spilt resten av serien, men selv som stand-alone game, er det utrolig. Mye replay value, og du vil nyte det til siste stund. Lenke til kommentar
goggys Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Uncharted er rimelig kort (ca 10 timer), men er dog fantastisk de timene det varer. Du kommer ikke til å angre på at du kjøpte det. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Uncharted. Det vil legge en forbannelse over deg som gjør at du ikke klarer å slutte av for dagen før 3 om natten. Skjedde med meg i juleferien. Bare ikke hør på de andre sier om andre spill, kjøp Uncharted!!! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Uncharted. Det vil legge en forbannelse over deg som gjør at du ikke klarer å slutte av for dagen før 3 om natten. Skjedde med meg i juleferien. Bare ikke hør på de andre sier om andre spill, kjøp Uncharted!!! Skjedde med meg lille julaften. Endte opp med at jeg spilte gjennom det uten én pause. Aldri spilt så mye sammenhengende før. Ikke halvparten så lenge en gang. Lenke til kommentar
lavard Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Uncharted er sinnsykt oppskrytt. Styr unna med mindre Tomb Raider er ditt favoritt spill. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Uncharted er sinnsykt oppskrytt. Styr unna med mindre Tomb Raider er ditt favoritt spill. Tull! Jeg likte aldri Tomb Raider spillene, men elsker Uncharted. Etter å ha sett på postene dine er jeg ikke overrasket over du kan komme med et slikt utsagn... Endret 23. mai 2008 av qweac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå