ticsyboy Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 hei! Jeg har en laptop der 3.5mm pluggen på lydkortet ikke funker (jack/grønn) Lurer på hvordan jeg kan få kobla på høytalere da. noen som vet hvordan? går det an å bruke line inn? (blå) Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Som regel har defekt headphonejack en sammenheng med feil i drivere. Hvis ikke du har skikkelig uflaks og at den faktisk er ØDELAGT, da. Hadde vært fint om du kunne opplyse: - Hva slags laptop det er snakk om (fabrikat og helst modell) - Hva slags operativsystem du kjører. Lenke til kommentar
ticsyboy Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Som regel har defekt headphonejack en sammenheng med feil i drivere.Hvis ikke du har skikkelig uflaks og at den faktisk er ØDELAGT, da. Hadde vært fint om du kunne opplyse: - Hva slags laptop det er snakk om (fabrikat og helst modell) - Hva slags operativsystem du kjører. tusen takk for raskt svar... det er en acer aspire 4520. Jeg kjører vista. MVH: Nicolas Lenke til kommentar
ticsyboy Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Som regel har defekt headphonejack en sammenheng med feil i drivere.Hvis ikke du har skikkelig uflaks og at den faktisk er ØDELAGT, da. Hadde vært fint om du kunne opplyse: - Hva slags laptop det er snakk om (fabrikat og helst modell) - Hva slags operativsystem du kjører. tusen takk for raskt svar... det er en acer aspire 4520. Jeg kjører vista. MVH: Nicolas ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Litt teit svar kanskje, men du har vel ikke trykket mute? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 ingen som vet noe? Har du prøvd det "Melkekartong" så pent foreslo? Prøv å last ned nye, eller oppdater de gamle lyd-driverne. Disse pleier somregel finnes på samme sted som chipsett-driverne når det gjelder bærbare. Lenke til kommentar
ticsyboy Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 ingen som vet noe? Har du prøvd det "Melkekartong" så pent foreslo? Prøv å last ned nye, eller oppdater de gamle lyd-driverne. Disse pleier somregel finnes på samme sted som chipsett-driverne når det gjelder bærbare. har prøvd og det hjalp ikke. men det er ikke grunn til mere hjelp ettersom at pcen ligger i 458 biter rundt over i ålesund xd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå