Memetro Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hei. Dette kan kanskje være feilpostet, fant ikke noen annen plass å legge det.... Jeg jobber med en nettside, og skal ha et forum på siden. Jeg tenker å bruke SMF. Men jeg har ikke satt igang et forum før... Hva må jeg starte med? Hvor starter jeg? Hva må jeg tenke på? Hva må jeg evt laste ned? Jeg vet så mye at jeg må ha et FTP-program for å laste det ut på nettet. Tenkte da å bruke FileZilla, de som driver det webhotellet vi har anbefalte dette. Veldig takknemlig for noen gode tips på veien her Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 kanskje er denne side noe til hjelp: http://designsiden.com/page.php?al=alias5975 lykke til Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hei.Dette kan kanskje være feilpostet, fant ikke noen annen plass å legge det.... Jeg jobber med en nettside, og skal ha et forum på siden. Jeg tenker å bruke SMF. Men jeg har ikke satt igang et forum før... Hva må jeg starte med? Hvor starter jeg? Hva må jeg tenke på? Hva må jeg evt laste ned? Jeg vet så mye at jeg må ha et FTP-program for å laste det ut på nettet. Tenkte da å bruke FileZilla, de som driver det webhotellet vi har anbefalte dette. Veldig takknemlig for noen gode tips på veien her Last ned forumprogramvaren. Les Installasjonsveiledningen og eventuelle README-filer. Ha klar informasjon om hosten, database-adresse, database-navn og database-passord. Pakk ut forumprogramvaren og last opp til webhotellet. Kjør installasjonsfilen(eller følg installasjonsveiledningen). Konfigurer. ??? Profit. I korte trekk. Det viktigste er at du leser installasjonsveiledningen nøye og har klar informasjon om webhosten og databasen du skal bruke. Kan også være en idé å lese nøye gjennom øvrig dokumentasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå