Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skjer med kroppen etter utløsning?


Anbefalte innlegg

Hvordan blir menn etter ejakulering?

Man blir jo mer avslappet, men betyr det at man blir mindre konsentrert og fokusert etterpå?

Har hørt at boksere (og lignende) unngår å ha sex på grunn av at de blir mer aggressive hvis de "beholder guttene".

 

Hadde vært fint med noen biologiske innspill her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan blir menn etter ejakulering?

Man blir jo mer avslappet, men betyr det at man blir mindre konsentrert og fokusert etterpå?

Har hørt at boksere (og lignende) unngår å ha sex på grunn av at de blir mer aggressive hvis de "beholder guttene".

 

Hadde vært fint med noen biologiske innspill her.

 

Det med at boksere (for å ta ditt eksempel) blir bedre i ringen av å avstå fra sex er nok en gammel myte. Den eneste grunnen til at de blir mer aggressive må vel være seksuell frustrasjon. Ikke at jeg er en ekspert, men jeg føler meg ikke mindre skjerpet etter sex. Selvfølgelig blir jeg søvnig som alle andre, men det er jo fordi jeg blir sliten og ligger i senga. En joggetur ville jo hatt samme effekt, og jeg får jo ikke orgasme på joggetur. :p Hvis jeg f. eks. har sex med dama i dusjen blir jeg ikke søvning og slapp i det hele tatt, så syns det blir litt feil å si at sex er sløvende. Det kommer helt an på situasjonen.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...