Danny92 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hei! Den kommer på kino i morgen, gleder meg. Men får ikke sett den før neste månede da.. Hva tror dere om filmen? Jeg gleder meg ihvertfall siden jeg liker sånne filmer også er de andre filmene av Indiana Jones kule og. Hørt at noen sier at den er mest for unge og ikke får litt "eldre", er det riktig? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg så den på pressevisning og jeg må innrømme jeg ble bittelitt skuffet. Enkelte småting satt ikke like bra synes jeg. Jeg hadde nok for høye forventinger. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg hadde ingen forventinger selv om jeg like de gamle filmen, rett og slett fordi det har gått nesten 20 år siden film nr 3. Gjett om jeg tok feil, utrolig bra film. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg så den på premiere igår, og ærlig talt ble jeg imponert over at de hadde klart å holde på stilen fra de andre, men likevel var det noe som manglet. Personlig fikk jeg ikke den "indy-følelsen" jeg har fått av Raiders og Crusade, og - det er ikke alt man _må_ gjøre selvom man har teknikken til det, slutten tok filmen ett hakk for langt. Jeg vil ikke kommentere det mer her, så spoiler jeg ikke filmen for noen. Ærlig talt savnet jeg Marcus også, og funderingene de gjorde før de kom noen vei, det virker som om produsentene har gjort det veldig lett for seg selv, og bare droppet de småscenene innimellom som gjorde at de tidligere filmene hadde det lille ekstra. Alt i alt; skuffet. Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Ah.. Håper ikke jeg blir så skuffa, men jeg får se. Gleder meg litt, skal se den neste helg tror jeg.. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Elsker eventyr filmer så denne må jeg gå på...Tenkte og ta med sønnen min på 11 år men tenkte og spørre dere som har sett filmen om det er noe for en 11 åring og se....Tenkte på vold etc....Unnskyld hvis jeg gikk litt off topic .... Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Elsker eventyr filmer så denne må jeg gå på...Tenkte og ta med sønnen min på 11 år men tenkte og spørre dere som har sett filmen om det er noe for en 11 åring og se....Tenkte på vold etc....Unnskyld hvis jeg gikk litt off topic .... Spørs hva du definerer som vold. Er endel slossing og skyting, men ikke spesielt grafisk/blodig. Endel blir bare antydet og man ser de døde etterpå. Men en scene på slutten er kanskje litt stygg for de minste. Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Elsker eventyr filmer så denne må jeg gå på...Tenkte og ta med sønnen min på 11 år men tenkte og spørre dere som har sett filmen om det er noe for en 11 åring og se....Tenkte på vold etc....Unnskyld hvis jeg gikk litt off topic .... Leste i en nett avis at det var 11 års aldersgrense, siden det er skyte scener osv eller noe sånt.. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Filmen var fin den og jeg hadde med begge ungene på 10 og 11 år....Var kun 1 scene minstemann reagerte på men ellers gikk det veldig bra...Filmen var forøvrig bra syns jeg....Absolutt verdt og se... Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg så den i går kveld og var ganske fornøyd. Jeg har sett lite av de tidligere filmene, kun litt for veldig lenge som jeg så vidt husker nå, derfor visste jeg ikke hva som ventet og hadde ikke gjort meg opp noen forventninger på forhånd. Kan dermed heller ikke sammenligne f.eks stilen med de tidligere filmene. Men jeg syns det var en bra film med mye spenning og humor. Det var mange overraskelsesmomenter, og jeg lever meg veldig inn i filmer, så jeg hoppet i stolen mange ganger! Lenke til kommentar
Mune Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Tenkte å se den, men vet ikke om den blir like bra som Temple of Doom. Glemmer aldri scenen der hjerte blir tatt ut av brystet. Men siden det er Indiana Jones skal jeg da kjøpe den på DVD. Lenke til kommentar
El-Morty Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg så filmen i går, og den var mye bedre enn forventet. Spielberg og Ford har klart det igjen. Digget måten filmen var bygget opp på. Digget spesiellt de første 20 minuttene. Må også si at jeg er utrolig imponert over Harrison Ford, som i en alder av 65 år, i det hele tatt er tøff nok til å gjøre sine egne stunt. Spesiellt at han klarer å hoppe fra en motorsykkel, inn i en bil, og ut igjen på andre siden i 60 kmt. Ford holder seg f*** meg godt. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Tenkte å se den, men vet ikke om den blir like bra som Temple of Doom. Glemmer aldri scenen der hjerte blir tatt ut av brystet. Men siden det er Indiana Jones skal jeg da kjøpe den på DVD. Jeg håper virkelig den blir bedre enn Temple Of Doom. Skal antakeligvis se filmen i morra, og orker absolutt ikke en ny runde med den slags håpløse greier. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Den er en helt grei barnefilm. Masse spesialeffekter og en syltynn historie. Til de som har høye forhåpninger: Dere kommer til å bli skuffet. Lenke til kommentar
El-Morty Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Den er en helt grei barnefilm. Masse spesialeffekter og en syltynn historie. Til de som har høye forhåpninger: Dere kommer til å bli skuffet. Har du sett filmen? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Ja dessverre. Nå er det jo sikkert mange som ikke har samme film smak som deg da og faktisk synes filmen var fin...Syns filmen var fin jeg men nå liker jeg eventyr filmer også da....Så til de som liker eventyr filmer så er den absolutt verdt og se....Noen liker mora og noen liker dattera vettø.... Lenke til kommentar
El-Morty Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Ja dessverre. Hm..(?) Smaken er som baken Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Vi trenger ikke to tråder om samme film. Bruk den første (og beste): https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=728860 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg