Gå til innhold

MS Outlook 03 - Flere e-postkontoer

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om jeg poster i rett emne nå, så moderator får flytte den hvis jeg poster feil.

Faren min har nettopp fått seg en gmail-konto, og jeg har hjulpet ham med å sette opp Outlook slik at han kan sende og motta med denne adressen.

I tillegg har han også jobb-mailen sin som en konto på Outlook. Han har fått beskjed om at denne deaktiveres snart, og at han må opprette en ny konto (altså gmail-kontoen som jeg laget).

Dette fungerte vel og bra, men nå mottar han ikke mailer via gmail-kontoen. Det vil si: han hører at de kommer inn, men kan ikke finne dem i innboksen sin. Jobbmailen hans fungerer imidlertid som vanlig, og mailene som sendes til denne adressen kommer direkte til innboksen i hovedvinduet i Outlook.

Han har prøvd å "bytte om" på kontoene slik at gmail står som standard, men får fremdeles ikke opp det som er sendt til gmailadressen.

Jeg er ikke hjemme, så jeg får ikke hjulpet ham. Selv sitter jeg med Outlook 07 som er litt annerledes.

Dette ble veldig kronglete forklart, håper noen skjønner problemet. Jeg har søkt litt på forumet og sett at man kan åpne pst.-filer, kan dette ha noe med saken å gjøre?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...