head_hunter Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hvilken ev disse to TV'ene er best i forhold til pris? Samsung Philips Skriv gjerne hva som er best av Samsung of philips som et merke. Lenke til kommentar
zento Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hei Headhunter Jeg og noen venner testet akkurat noen TVer og det viste seg at Phhilips utkokurerte alle de andre Tvene, samt det samsung TVet. Så jeg ville satset på Philips Tvet. Mvh Roger Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Hei Headhunter Jeg og noen venner testet akkurat noen TVer og det viste seg at Phhilips utkokurerte alle de andre Tvene, samt det samsung TVet. Så jeg ville satset på Philips Tvet. Mvh Roger Det philips TV'en er jo ikke full HD en gang :O Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Det er ofte andre ting enn bare oppløsningen som avgjør hvor bra bildekvaliteten blir. Jeg har ikke testet noen av de to overnevnte tvene, men det er lurt å dra til en tv-forhandler og se forskjellen med egne øyne. Har sett mange "full HD"-tver som ikke har bildekvalitet som nærmer seg andre tver som "bare" har 720p. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg vil ogsaa si at personelige preferanser spiller inn. Ingenting som slaar det aa ta med deg din favoritt film i butikken aa se paa den der. Leke med instillingene, se paa vanlige SD tv sendinger etc. Opplev! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå