adyton Skrevet 27. september 2001 Del Skrevet 27. september 2001 Har et Iwill KK266plus R hk og en IBM 75GXP 43 Gb. Når jeg skal for eksempel lage et game i CS, stopper pc'en opp i 2 min uten å gjøre noe.. det funker med alt+tab og ctrl+alt+del. Etter 2 min med frys hopper den ut i windows og cs forsvinner.. da ser jeg i hendelselslisten på WIN2K og ser disse meldingene: 1 Fant en feil på enheten DeviceHarddisk1DR1 under en pagineringsoperasjon. 2 Driveren har oppdaget at enhet DeviceScsiHyperDsk1 har gammel eller foreldet fastvare. Dette kan gi redusert ytelse. 3 Enheten DeviceScsiHyperDsk1 svarte ikke før tidsavbruddet utløp. Hva skal jeg gjøre for at det skal funke?? skjer ganske ofte også.. Hva er pagineringsoperasjon og fastvare?? kjører NTFS på 43Gb,en og FAT32 på 8,7 Gb'en som jeg starter fra og kjører på std IDE kontroller. Har Tbird 1,3@1,55 vann (148*10,5) en 10x4x32x SONY brenner ASUS 52x cdrom 256 mb mosel ram (5-2-2-2) ASUS v7700 gts 32mb +++ trenger hjelp.. skal på lan til helga :smile:) adyton Lenke til kommentar
BiosFlasher Skrevet 27. september 2001 Del Skrevet 27. september 2001 Skaff deg engelsk windows:-) Pagineringen er vel det samme som paging, dvs den flytter data til/fra virtuelle minnet på hd'en. Fast vare <-- lol går ut fra at det er firmware. Sjekk hjemmesiden til hd produsent å se om du får lastet ned noe. Lenke til kommentar
adyton Skrevet 28. september 2001 Forfatter Del Skrevet 28. september 2001 Tror jeg bare skrur av Virtuellt minne på denne disken.. :smile: og kjøper en 256 mosel til... mosel er jo billigere enn original cas 3 ram 256.. :smile:) sykt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå