Gå til innhold

AoC: Drinking Cape - A reward from the king


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjipt det her.. hvis alle fra betaen (700 000) alle som var signa opp på newletter (500 000 minst..) og alle som bestile CE (110 000) fikk The drinking cape.. vil ikke det si at oppi 1.5-2million spillere vil ha adgang på kappen etterhvert som den havner på ebay og div?:ermm:

 

Noen andre enn meg som synes at det blir litt kjipt? er ikke helt realistisk at alle slavene får gratis drinks heller :p

 

Ikke for å være grinebiter, men dette er et hån mot de som har kjøpt CE. Hva er det neste? XP ring til 2 millioner brukere fordi de har vært innom ageofconan.com?

Lenke til kommentar

Haha, fikk en kappe jeg og nå. Lurer på hva jeg har gjort for å fortjene den. :) Registrerte meg for å være med på betaen, men fikk aldri tilgang. Har også forsøkt å melde meg på newsletter, men fikk ikke lov til det heller. Kanskje det er fordi jeg fikk kjøpe early access? Moro lell. Gleder meg til jeg får spillet i posten slik at jeg kan skrive /claim for den og mount ++. :) Eller funker det før jeg får registrert key fra spillet? Har ikke skjedd noe når jeg har skrevet /claim tidligere, så jeg går ut i fra at jeg må registrere key først.

Lenke til kommentar
Ikke for å være grinebiter, men dette er et hån mot de som har kjøpt CE. Hva er det neste? XP ring til 2 millioner brukere fordi de har vært innom ageofconan.com?

 

Dette har da vært annonsert for lengst, og nei, det er ikke en hån mot dem som kjøper CE. Det er både en måte å bygge hype på, og en måte å gi en liten oppmerksomhet til hele pre-launch-communitygjengen (under tvil også dem som registrerte seg for noen uker siden). Får da være måte på hva man skal ta seg tid til å sutre over.

 

Og XP-ringen din får du nok ha i fred.

Lenke til kommentar

jeg har fått en ekstra Cape key nå som jeg ikke trenger:) Hvis noen har lyst på en så er det bare å sende en pm....free of charge^_^

 

EDIT: Der er min ekstra Drinking Cape Key borte:) Grattis til du som fikk den:) :thumbup:

Endret av Prnkstr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...